Beantwoord

WiFi niet beschikbaar

  • 30 January 2019
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Goede avond,

Ik heb problemen met de wifi thuis.
Zodra ik verbind met de wifi is mn telefoon wel verbonden alleen geeft mn telefoon aan dat er problemen zijn met de wifi. Dan geeft mijn telefoon aan dat internet niet bewchiknaar is. De modem gisteren uit gezet voor 10 min en toen weer terug aan gezet maar toen werkte de wifi nog steeds niet.
Vanochtend werd ik wakker en de wifi deed het weer normaal.
Toen ik thuis kwam van het werk had ik weer het zelfde probleem.

wat kan ik doen?

MVG
Jeremy van Tilburg.
icon

Beste antwoord door Susan_ 1 February 2019, 11:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen jeremyvt, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met de WiFi thuis! Daar gaan we mee aan de slag 🙂 Kan je allereerst aangeven welk apparaat je gebruikt? Dus met welk toestel heb je op dit moment geen WiFi? En is het netwerk wel beschikbaar en kan je wel verbinden, maar komt het internet er niet doorheen. Of gaat het daarvoor al fout?

Ik zou willen aanraden om in ieder geval WiFi even te vergeten op het apparaat en opnieuw in te stellen. Ervaar je ook problemen op andere plekken met WiFi, met hetzelfde apparaat? Of echt alleen thuis?

Heb je het probleem trouwens mer één of meerdere apparaten? Anders is een reset van de Experia Box eventueel nog een optie, indien je het probleem op meerdere apparaten ervaart.

Mocht hier verder niks uitkomen, dan hoor ik graag van je en gaan we verder kijken wat er nog mogelijk is!
Reputatie 7
Badge +21
@jeremyvt, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?
Goede avond Susan,

op een of andere manier de volgende dag geen problemen meer voor gekomen met de Wifi. hopelijk blijft het zo.

toch bedank voor de reactie!

Reageer