Beantwoord

WiFi niet zichtbaar v10 box

• 28 mei 2018
  • 3 reacties
  • 2070 keer bekeken

Heb en nieuwe v10 box gekregen maar zie geen WiFi als ik mijn WiFi versterker er bij aan sluit ziet die deze wel maat als je deze aan de v 10 box koppelt om de WiFi van de v10 box over te neemem dan is deze ook niet meer zicht baar
icon

Beste antwoord door Burhan 31 mei 2018, 16:05

Hoi Sander,

Het kan lastig worden om te verbinden met een Wi-Fi signaal die niet zichtbaar is. Ik help je daarom graag. Ik zou je als eerste willen adviseren om deze reset eens uit te voeren. Kijk ook goed op de achterkant van de Experia Box naar de naam van jouw Wi-Fi netwerk. Zo kun je het herkennen. Het kan ook zo zijn dat je oude Wi-Fi netwerknaam wordt overgenomen, dus houd ook hiervoor een oogje open.

Ik hoor graag of het hiermee is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, dan help ik je heel graag verder! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Sander,

Het kan lastig worden om te verbinden met een Wi-Fi signaal die niet zichtbaar is. Ik help je daarom graag. Ik zou je als eerste willen adviseren om deze reset eens uit te voeren. Kijk ook goed op de achterkant van de Experia Box naar de naam van jouw Wi-Fi netwerk. Zo kun je het herkennen. Het kan ook zo zijn dat je oude Wi-Fi netwerknaam wordt overgenomen, dus houd ook hiervoor een oogje open.

Ik hoor graag of het hiermee is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, dan help ik je heel graag verder! 🙂
Ik heb alles al ge riset maar blijft onzichtbaar en het WiFi dat we hebben is onstabiel
Reputatie 5
Badge +11
Balen zeg! Heb je de reset wel echt uitgevoerd zoals in de link beschreven staat? Dit zorgt er namelijk voor dat de modem teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen.

Mocht je dat gedaan hebben, wil je dan reageren op mijn priv├ębericht? Ik kijk dan graag even met je mee.

Reageer