Beantwoord

Wifi ontvangst | Laptop verbreekt continu de verbinding

  • 31 January 2019
  • 5 reacties
  • 1528 keer bekeken

Hallo,

Hier iemand die geen verstand heeft van computers en dergelijke.

Mijn Laptop, nu een jaar oud, verbreekt sinds ik hem heb continu de verbinding met het internet.
Wij zijn al overgestapt van Telfort naar KPN, maar het probleem blijft.
Op alle overige laptops, tv's en telefoons is er geen probleem met de Wifi.

Wat wij al gedaan hebben, routers als meerdere keren gereset etc. maar dit helpt niet.
Het vinkje bij energiebeheer van de netwerkadapter is al uitgeschakeld zodat hij deze niet automatisch meer kan uitschakelen om energie te besparen.

Het wifitekentje geeft aan geen ontvangst en er staat een * of een geel driekhoekje met een ! erbij.
Soms geeft hij wel internet aan, maar wanneer ik in de internetbrowser een pagina probeer te openen geeft hij aan, geen verbinding.

Ik word er echt knettergek😫 van. Dit is iets wat soms meerder keren per minuut gebeurd....dan zo weer een aantal minuten niet en dan toch weer.

Ik weet niet meer wat ik nog kan doen...behalve mijn laptop uit het raam gooien.....Help?!
icon

Beste antwoord door peter-keetfm 2 February 2019, 13:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Marjolein98, welkom! Wat een vervelend probleem! Heb je ook al eens contact gehad met de fabrikant van je laptop? Welk merk en type laptop gebruik je? En welke Experiabox heb je?
dit lijkt op een driver probleem of een defect in het mini pcie kaartje
al geprobeerd de laatste driver te installeren
even laptop bedraad aansluiten naar fabricaat en type van laptop en daar je laatste driver downloaden en installeren
Ja dat heb ik gedaan! Gaat om een MEDION Akoya S6421W-i3-128.
Krijg ik allerlei tips die ik reeds uitgevoerd heb maar niet werken.
Mijn laptop kan niet bedraad worden aangesloten, helaas.
het is niet echt een top merk laptop maar ik probeer te helpen probeer eens mijn eerste hit op google
zie deze link

http://www.akager.nl/blog/2016/04/13/oplossing-medion-akoya-p6660-md-99790-wifi-draadloos-netwerk-probleem/

anders mini pcie vervangen niet technische genoeg heb je ook usb uitvoeringen van
wifi usb adapter link :

https://www.mediamarkt.nl/nl/category/_netwerkadapters-482736.html