Beantwoord

Wifi op de computer is super sloom

  • 1 January 2019
  • 2 reacties
  • 96 keer bekeken

Wij hebben in huis een prima WIFI verbinding, maar op de computer e.d. gaat het ophalen van sites super sloom. Ik heb de speedtest e.d. al gedaan....
Wat kan ik doen??

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 3 January 2019, 14:49

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Bart123, Welkom op het forum. Lastig dat de verbinding op jouw pc super sloom is. Welk resultaat kwam er precies uit de speedtest? Heb je toevallig ook een speedtest via je bekabelde verbinding gedaan? Zo niet, zou je dit dan ook willen doen? Ik ben namelijk ook erg benieuwd naar dit resultaat. Zou je onze WiFi tuner tool eens willen doorlopen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je kunt bijvoorbeeld wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren, of je krijgt het advies om een (extra) wifi-versterker te nemen. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Houd je mij op de hoogte? Hopelijk zorgt dit voor een betere WiFi verbinding waardoor je verbinding op je pc ook optimaal is.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Bart123, Tot nu toe heb ik niets meer van je gehoord. Ik ga ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Hopelijk heb je nog iets aan het advies gehad uit mijn vorige bericht. Mocht je toch nog vragen hebben dan hoor ik het graag en help ik je alsnog verder.

Reageer