Beantwoord

Wifi op Lenevo laptop valt weg

  • 1 December 2019
  • 4 reacties
  • 329 keer bekeken

Wifi van Lenevo laptop valt geregeld weg, knap irritant. Geen gateway beschikbaar is de melding. KPN heeft het netwerk doorgemeten geen storing. Bij KPN zeiden ze lag aan laptop. Laptop opgestuurd naar coolbleu. Laptop was ok. Dan moet de experianbox vernieuwd worden, hoe gaat dat in zijn werk

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 12 December 2019, 14:57

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke heeft u nu? Want je krijgt zomaar geen nieuwe. Alleen als u nog een antiek geval heeft.

Reputatie 7
Badge +24

Lees dit topic eens: https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/wifi-valt-weg-bij-nieuwe-lenovo-ideapad-475586

Precies hetzelfde probleem denk ik. En de topicstarter heeft hier al het nieuwste modem.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Braamberg. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw wifi verbinding wegvalt op de Lenovo laptop. Gebeurd dit ook op andere apparaten in huis? Ik zie dat Nick83 jou al heeft doorverwezen naar een ander topic. Heb je het antwoord daar kunnen vinden? 

Heb je gekeken of je het stuurprogramma van jouw netwerkkaart kan bijwerken? Ga naar ‘apparaatbeheer’, selecteer de netwerkkaart, tabblad ‘stuurprogramma’ en kies voor ‘stuurprogramma bijwerken’. Wellicht verhelpt dit het probleem.  

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Braamberg. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw wifi verbinding wegvalt op de Lenovo laptop. Gebeurd dit ook op andere apparaten in huis? Ik zie dat Nick83 jou al heeft doorverwezen naar een ander topic. Heb je het antwoord daar kunnen vinden? 

Heb je gekeken of je het stuurprogramma van jouw netwerkkaart kan bijwerken? Ga naar ‘apparaatbeheer’, selecteer de netwerkkaart, tabblad ‘stuurprogramma’ en kies voor ‘stuurprogramma bijwerken’. Wellicht verhelpt dit het probleem.  

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan lees ik dat graag!

Reageer