Beantwoord

WiFi op V10 aanzetten

  • 28 May 2019
  • 1 reactie
  • 65 keer bekeken

Ik had dit probleem ook, na het installeren van 2 WiFi punten op de eerste en tweede verdieping. Vervolgens een aantal keer gebeld dat m’n WiFi van mijn experia box uit werd gezet. Deze is toen op afstand aangezet. Heerlijk overal snel internet door heel mijn huis, ik was tevreden. En nu sinds een paar dagen staat hij weer uit.
Gevalletje het kan wel, maar we willen niet. Zet het gewoon aan dan heb ik weer WiFi door mijn hele huis, want het werkte allemaal top tot een paar dagen geleden en zit ik hier beneden met 2mb/sec.
icon

Beste antwoord door Joran 30 May 2019, 12:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @De Jong 1985! Ik weet niet precies op welk bericht je reageert maar het klopt dat de WiFi van de V10 wordt uitgeschakeld zodra je Experia WiFi's installeert. wjb geeft in dit topic een uitleg waarom dat zo is: Experia Wifi zet Wifi V10 uit?

Bij de V10 worden daarom twee Experia WiFi's verstuurd waarvan het de bedoeling is dat er één de WiFi van de Experia Box overneemt. Het lijkt me daarom verstandig om de Experia WiFi van de tweede verdieping te halen en die op de begane grond naast de Experia Box te zetten. Hopelijk zorgt dat alsnog voor een goed werkend WiFi netwerk.

Reageer