Vraag

wifi op v8 is helemaal weggevallen

  • 16 April 2021
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Badge

Hallo 

de wifi is weggevallen , resetten of het knopje aan de zijkant indrukken helpt niet , het lampje brand wel groen  op de experia V8 box , heb wel de laatste tijd dat ik hem regelmatig moest resetten , maar ook de decoder bij de tv trouwens waarna alles gruwelijk langzaam weer op gang komt , volgens mij heb ik gewoon een verouderd spul , maar de wifi komt dus nu helemaal niet meer terug , kan dat in die experia V8 zitten ? 

 

groeten Jos
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6

Doet he blauwe lichtje aan de zijkant van de v8 het wel? Zo niet druk dan even dat knop in.

Betreft oud apparatuur van KPN dit kun je veranderen via:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1

Denk dat dit alleen voor de TV ontvanger geldt, zou je je modem willen veranderen naar bijv een v10 of v12 dan is het beste om even de klanten service te benaderen 0800-0402

Reputatie 7
Badge +15

@Uniqueusa Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat je wifi verbinding wegvalt. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en je verbinding doormeten om te kijken of het inderdaad aan het modem kan liggen! :)