Beantwoord

Wifi pagina's laden langzaam

  • 18 January 2020
  • 15 reacties
  • 216 keer bekeken

Badge

Als ik wat wil opzoeken op internet via mijn mobile telefoon, dan laad het vaak heel langzaam 

waar kan dat aan liggen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 January 2020, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

snellere telefoon kopen :joy:

nee zonder gekheid leg uit wat er speelt

welk toestel welke experiabox

 

Reputatie 7
Badge +28

@Renate187. 

 

Dat kan aan veel dingen liggen.

Heb je soms heel veel apps openstaan? → Sluit die dan af. 

Begint het geheugen van jouw telefoon vol te raken? → Schoon dan even flink op in de foto's en apps die je niet meer gebruik. Weg met die overbodige ballast!  

Maakt dit geen verschil? → Herstel dan eens de netwerkinstellingen. 

Hoi @Renate187. . Welkom op het forum.

Wat irritant dat het soms zo lang duurt. Merk je het ook op andere draadloze apparaten? Welk type experiabox heb jij thuis staan?

Badge

Erwin

wij hebben een Experia Box V10

Hoi @Renate187. Gebeurt het ook op meerdere apparaten of alleen jouw telefoon? Klagen familie/vrienden/bezoek ook wel eens over dit probleem?

Kun je voor mij de wifi tuner eens doorlopen? 

Reputatie 7
Badge +24

Is dit alleen bij je telefoon? Laden de pagina's op je laptop wel voldoende snel?

Badge

Erwin

sorry ik ben niet zo handig in sie dingen

wat is een wifi tuner?

Badge

En ja alleen op de telefoon

Reputatie 7
Badge +24

En ja alleen op de telefoon

Wat is het merk en type van de telefoon?

Badge

Iphone7

ook al een andere browser app geprobeerd

ik heb dit laatst ook met firefox terwijl chrome wel snel werkt

 

Badge

Ja 

alles al geprobeerd 

dan ga ik nu kpn maar eens bellen

 

allen bedankt voor het meede

Ik hoop dat de collega je kan helpen , @Renate187. . Voel je vrij om hier terug te komen, mocht het nog steeds niet goed werken. Wie weet hebben wij nog tips.

Reputatie 7
Badge +28

@Renate187. 

Hoe is het nu met jouw iPhone? 

Ik kan mij eigenlijk niet goed voorstellen dat dit advies van hieronder niet gaat helpen. Heb je de netwerkinstellingen al eens hersteld? 

@Renate187.

 

Begint het geheugen van jouw telefoon vol te raken? → Schoon dan even flink op in de foto's en apps die je niet meer gebruik. Weg met die overbodige ballast!  

Maakt dit geen verschil? → Herstel dan eens de netwerkinstellingen. 

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.