Beantwoord

Wifi probleem met Samsung tv QE55Q9FNA

  • 7 October 2019
  • 9 reacties
  • 290 keer bekeken

Badge
Ik ben in het bezit van een nieuwe Samsung TV type QE55Q9FNA, deze heeft maanden goed gewerkt met een Ziggo modem en WiFi verbinding.

Sinds 12 september ben ik overgestapt naar KPN compleet en wederom mijn Samsung TV verbonden met de experiabox .
En nu zit ik met de problemen! Om de haverklap is de wifi verbinding verbroken.
Wel WiFi verbinding maar geen internet. Geen WiFi . Dan werkt het weer voor 1 minuut en stopt de WiFi.
Ik vind dit knap irritant
ip adres handmatig ingevuld : ip 192.168.2.14
Subm 255.255.255.0
Gate 192.168.2.254
dns 192.168.2.254
WAt raad u mij aan??

KPN , ik verlang zo terug naar Ziggo !!
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 October 2019, 15:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Andrélorenzo , ga in het Smasung menu eens naar netwerk, netwerkinstellingen en klik op start, de tv gaat dan een geschikte wifi verbinding opzoeken, klik jouw verbinding aan, geef je wachtwoord in en je maakt verbinding.
Als je modem bij de 2,4- en de 5.0-vand dezelfde naam gebruikt, maak die namen dan verschillend, niet alle apparatuur kan overweg met 1 naam voor 2 wifi banden.
Badge
Jan-D kan je iets duidelijker zijn met 2,4 en 5.0 band . Moet ik inloggen in de console?
Reputatie 7
Badge +24
"ip adres handmatig ingevuld : ip 192.168.2.14"

Gebruik dhcp of kies een veel hoger ip. 192.168.2.214 ofzo.
Reputatie 7
Badge +24
Jan-D kan je iets duidelijker zijn met 2,4 en 5.0 band . Moet ik inloggen in de console?

Nee... die heeft de Experiabox niet 😂

Open deze pagina ...
https://www.kpn.com/service/servicetools.htm
... en kies voor "pas je wifi naam en wachtwoord aan". Dan kun je de 5 ghz een andere naam geven. De 2.4 laat je onveranderd.
Hallo @Andrélorenzo , welk merk en type(nummer) modem heb je?
Badge
De V10 a.
Badge
Jan-D ik heb de 5ghz een andere naam en paswoord gegeven.
Ik ga het vanavond proberen en laat het resultaat weten. Tot zover wil ik je heel erg bedanken!!
Badge
Hallo Jan-D,

Ik heb voor het eerste The fields of Athenry van YouTube helemaal af kunnen spelen.
Heel erg bedankt voor je oplossing.👍🏿👍🏿👍🏿
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Andrélorenzo, wat lastig dat je sinds je de Experia Box hebt problemen met de WiFi verbinding met je televisie had. Gelukkig zie ik dat @Jan-D je goed geholpen heeft en dat je de oplossing gevonden hebt, dat is fijn! 🙂 Laat het gerust op het forum weten als je nog andere vragen hebt.