Beantwoord

Wifi probleem thuisnetwerk met Iphones - Experia Box V9

• 12 december 2018
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

Hallo,

Sinds afgelopen zomer hebben wij problemen met de Wifi in ons thuisnetwerk. In de hoop dat het probleem zich na een IoS of firmware update voor de v9 uiteindelijk op zou lossen (tips van het forum), hebben we het maar zo gelaten en braaf geupdate zodra mogelijk.

Helaas blijft de Wifi erg traag op de Iphones. Op onze macbooks zijn er geen problemen. Dat is het typische aan het verhaal.

Zodra je op de Iphone een website aanklikt begint het laadbalkje meteen maar blijft hij vaak haperen (wifi sterretje dat ' zoeken ' aangeeft) op ongeveer 1/4 van het balkje. Pas na een tijdje laadt hij dan verder.

Voordat dit probleem zich voordeed was het gewoon klik en klaar.

Uiteraard heb ik de gebruikelijke adviezen gevolgd (netwerkinstellingen Iphones resetten, experia modem resetten en updaten e.d., baadt allemaal niets).

Mijn vraag is of het mogelijk is de V9 om te ruilen naar een V10. Zo te lezen op het forum hoeft dat nog geen garantie voor succes te zijn, maar het is allicht het proberen waard. Ik ben een beetje bang dat als ik telefoneer met de klantenservice ik weer verplicht een heel protocolletje moet doorlopen waar je zo weer een uur mee verder bent (en aangezien er geregeld wat is, ben ik een beetje protocolmoe).

Mocht er wel een eureka oplossing zijn die 100 procent gegarandeerd werkt sta ik daar voor open, maar zo niet, dan graag een nieuwe V10.

Is dat mogelijk via deze weg?

Vr. gr.

Berend Botje
icon

Beste antwoord door Alex_P 15 december 2018, 18:53

Top, bij deze geregeld. Maandag vanaf 15 uur staat het daar voor je klaar.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hi Berend, welkom hier. Het 'protocolletje' zal ik je nu besparen. Ik zie dat je dit al een aantal keer hebt gedaan. Mijn voorstel is om inderdaad de V9 om te ruilen. De omruiling vindt plaats bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Neem dan de apparatuur mee in een doosje en je ID-bewijs. Dit moet wel dezelfde achternaam hebben als de contractant. Bruna Helderplein goed? Ik hoor graag van je.
Hallo Alex_P,

Je voorstel klinkt goed!
Bruna locatie is ook prima!

Laat me even weten per wanneer je het regelt.

Alvast bedankt!

BB
Reputatie 7
Badge +15
Top, bij deze geregeld. Maandag vanaf 15 uur staat het daar voor je klaar.
Super 🙂

Reageer