Beantwoord

Wifi problemen

  • 23 June 2020
  • 19 reacties
  • 122 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Graag een antwoord op mijn Voorheen ging dat direct.  het is zowel op mijn laptop als op mijn telefoon.

ik heb geen internet abonnement op mijn telefoon. dat gaat alleen via wifi. zelf denk ik dat KPN Fon 2 hier de oorzaak van is. maar als ik KPN Fon 2 uit wil zetten geeft mijn computer aan dat die al uit staat.

Ik baal hier ontzettend van . En nee geen van de buren in mijn omgeving heeft internet van KPN.

 

admin: topic aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 26 June 2020, 19:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Hoi @JvDuij . Ik heb voor jou een topic aangemaakt.

Hier gaan wij verder. Ik ga proberen jou te helpen bij je wifi probleem.

Het eerste wat je voor mij kunt doen is je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt. Klik maar op de blauwe tekst. 

Liefst even via je laptop omdat telefoon niet handig werkt voor dit soort zaken. 

Reputatie 1
Badge

Dank voor je hulp Profiel aangepast

 

@JvDuij :

We kunnen twee dingen proberen. Ik kan jou (kosteloos) 2 experia wifi versterkers toesturen. Die moeten bedraad worden aangesloten en op tactische plekken in jouw woning komen te staan. Zodat er over goede dekking is.

Heb jij die mogelijkheid?

 

optie 2:  Ik kan proberen een wifi monteur langs te laten komen.

Reputatie 1
Badge

ik wil graag de mogelijkheid hebben om eerst (kosteloos) de 2 experia wifi versterkers uitproberen’

Ok. Dat ga ik voor jou regelen. Ik zorg dat er volgende week 2 verstuurd worden. Ze moeten dan bedraad aangesloten worden. Liefst op plekken waar de dekking slecht is.

 

Reputatie 1
Badge

Dank je wel ik ga het proberen

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.

Hoi @JvDuij .   Volgens mij is het mis gegaan. Ik ga opnieuw een poging doen. Excuus voor de miscommunicatie 

Reputatie 1
Badge

Hallo Erwin,

Ik ben benieuwd. Ik had volgende week contact met je op willen nemen. 

Je was me voor. Ik hoop dat ik a.s. week de de 2 experia wifi versterkers mag ontvangen en dat ik er inderdaad baat bij heb en het probleem nu snel opgelost kan worden.

Fijn weekend vast

vriendelijke groet Janny

Ze zijn onderweg, Janny. Ik lees graag of het voor verbetering gaat zorgen :-)

Reputatie 1
Badge

Hallo Erwin ik laat het aan je weten.

Reputatie 1
Badge

Vergeten te vragen . Krijg ik er ook bericht van wanneer het bezorgd wordt? Of is het na te kijken op Track&Trace?

 

Als ik nu naar de order kijk, lijkt het pakketje morgenmiddag bij de primera afgeleverd te worden. Heb jij ook die eerste SMS gehad met informatie?

Ik verwacht dat er morgen een tweede SMS volgt als het daadwerkelijk bij de primera is afgeleverd. 

Reputatie 1
Badge

Ja. inderdaad nu zie ik het in mijn berichten. Waarom wordt het niet thuisbezorgd? Ik ben 70 jaar en loop achter een rollator. Er staat in:

“Beste klant op dinsdag 14 juli wordt het KPN pakket (refr 4064307) afgeleverd op servicepunt Primera Bolsward, Nieuwmarkt 13 in Bolsward. U ontvangt een bericht wanneer u het af kunt halen. Groet, KPN “

Het zou dus gisteren al bij de Primera afgeleverd zijn. Ik heb hier geen bericht van ontvangen.

Kan dat nog op mijn adres bezorgd worden?

Reputatie 3
Badge +2

ze zijn slecht leverbaar en daardoor vertraagd. Je krijgt signaal vanuit KPN wanneer ze met de post mee zijn gegaan. En wanneer je ze kunt afhalen. Gok tussen morgen en maandag.

Reputatie 1
Badge

Mijn vraag is: Waarom wordt het niet aan de deur bezorgd?

Reputatie 3
Badge +2

Keuze van KPN om kosten te drukken denk ik. Daarbij blijven veel mensen niet thuis om een pakket te ontvangen en is het voor veel mensen daarom simpeler om het pakket af te halen als het hen uitkomt. 

Reputatie 1
Badge

Kan dat nog gewijzigd worden?

Ik ben 70 jaar en loop achter een rollator. 

 

Oh, dat wist ik niet.  Ik stuur je even een privébericht.