Beantwoord

wifi problemen apple producten en homewizard

• 5 september 2018
  • 3 reacties
  • 464 keer bekeken

ik heb sinds enkele dagen een experia box en dus ook de experia wifi problemen.
mijn macbook, de iphone 6s en de homewizard hebben een wegvalende wifi verbinding..
de experia box v10A die ik had gaf andere problemen maar wel een goede wifi, deze is omgeruild tegen een ouder model de v10 omdat deze beter zouden zijn volgens de monteur, maar nu heb ik wifi problemen..
iemand een idee ?
icon

Beste antwoord door jhon011 8 september 2018, 10:33

Hallo Erik,
Ik had de router in de woonkamer staan daar waar de Apple router al jaren stond.
Ik heb inmiddels begrepen dat wifi problemen veel voorkomen bij de V10 en V10A, na heel wat geprobeerd te hebben zonder resultaat heb ik besloten de wifi van de V10 uit te schakelen en heb ik mijn Apple routers weer aangesloten om de apparatuur te voorzien van een wifi signaal. nu werkt alles weer prima..
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ha Jhon, welkom hier! De V10 is, qua wifi, een van onze betere Experia Boxen. Jammer dan ook te horen dat je daar juist issues mee hebt. Waar in huis staat de Experia Box? En merk je ook dat de wifi wegvalt als je op bepaalde plekken in huis bent, of gebeurt het overal?
Hallo Erik,
Ik had de router in de woonkamer staan daar waar de Apple router al jaren stond.
Ik heb inmiddels begrepen dat wifi problemen veel voorkomen bij de V10 en V10A, na heel wat geprobeerd te hebben zonder resultaat heb ik besloten de wifi van de V10 uit te schakelen en heb ik mijn Apple routers weer aangesloten om de apparatuur te voorzien van een wifi signaal. nu werkt alles weer prima..
Reputatie 7
Badge +28
Goed om te horen dat het nu weer goed werkt, Jhon!

Reageer