Beantwoord

wifi problemen. beneden wel boven niet.

  • 6 April 2019
  • 5 reacties
  • 1166 keer bekeken

hallo, ik heb een probleem met m'n wifi. ik heb de experia box v10 en een wifi versterker boven. wij hebben/hadden 4 wifi netwerken . 2 voor beneden en 2 voor boven. op een dag deden de 2 wifi netwerken boven het niet meer, en beneden wel. veder rest weet ik het ook niet wat ik moet doen. de twee boven netwerken staan ook niet meer op mijn wifi lijst. wat moet ik nu doen??? zou iemand mij tips kunnen geven ?
met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 July 2019, 11:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @tech_4real . Welkom op het forum!
Wat vervelend dat het boven is weggevallen. Ik hoop dat we dat samen kunnen oplossen. Is die versterker toevallig zo'n wit model? En zo ja, welke lampjes branden daar op?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit het probleem is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, laat het weten! 🙂
hallo @Erwin_ . sorry, ik had een andere laptop en had me berichten niet gezien😶 sorry daarvoor. Me wifiversterker is inderdaad een wit model. Als bovenste lichtje heb ik donker blauw dat blijft branden en bij het onderste lichtje heb ik dezelfde kleur blauw maar dan knippert hij. eerst werkte hij gewoon goed. maar toen ik mijn oude win 7 laptop erop probeerde aan te sluiten deed hij het opeens niet meer. Zou dat ook de oorzaak kunnen zijn? met vriendelijke groeten , @tech_4real 😀
De lampje branden goed en ik denk dat die versterker op dit moment netjes het signaal uitzend. Weet je de netwerknaam die die versterker heeft? Is deze overal hetzelfde?
Je kunt ook proberen in te loggen op de wifiversterker en vervolgens de gegevens aan te passen. Bijvoorbeeld -> netwerknaam: versterker boven.
En vervolgens daarmee verbinding maken.
Je kunt via dit stappenplan proberen om verbinding te maken. Laat je weten hoe het afloopt?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust! 🙂