Wifi slecht

• 15 december 2015
  • 5 reacties
  • 187 keer bekeken

Hallo,

Nadat er verleden week een aantal instellingen zijn veranderd door een kpn medewerker was mijn wifi verbinding niet meer bereikbaar. dit was niet meer op te lossen dus heb ik een nieuwe experiabox  V10 gekregen. Ook hierna was mijn wifi verbinding niet te vinden omdat hij de broadcast telkens uitzetten. Toen is er een monteur geweest en die heeft de boel uiteindelijk weer aan de praat gekregen en adviseerde mij om een wifi repeater er bij te nemen omdat het signaal steeds wegvalt en hij de 5ghz verbinding van mij niet kon vinden maar wel van de buren. de wifi repeater heeft helaas niet mogen helpen heb het idee dat de repeater helemaal niks doet en de wifi valt nog steeds weg. ook de jitter scoort erg laag bij testen. Weet iemand wat ik hier aan kan doen stream erg veel Games maar dit is op het moment niet mogelijk door uitval. Ook vind ik het zonde dat ik 50 euro heb uitgegeven wat in mijn ogen geen functie heeft.

Grt Bas

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Repeaters? Zo snel mogelijk terugbrengen en anders in de grijze bak naar mijn idee.

Maar "broadcast telkens uutzetten". Wat bedoel je hier mee? De V10 zet zelf z'n broadcast uit?

Robin
De broadcast word telken uitgezet is mij uitgelegd waardoor mijn wifi kanaal niet gevonden kon worden.

Bas

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

En als je 5Ghz uitzet, blijft 2.4Ghz dan wel aldoor aan?

Robin
hoi,

Het probleem blijft zich gewoon voordoen.

bas

Reputatie 7
Wifi repeaters, daar zijn maar twee plekken voor:

1. In de vuilnisbak van de winkel waar je dat ding gekocht hebt.
  2. In jouw eigen vuilnisbak
Breng dat ding zo snel mogelijk terug, een wifi repeater is per definitie weggegooid geld. :(

Kan jij hier eens een screenshot plaatsen van de wifi instellingen van de V10.

Reageer