Vraag

wifi slecht

  • 15 August 2020
  • 1 reactie
  • 22 keer bekeken

Onze Xperia box V9 werkt op dit moment niet meer goed. Hij valt af en toe uit en de wifi is heel slecht in vergelijking met het verleden, toen was het heel goed. Ook met jullie tool geen verbetering.

Ik heb nu de de superwifipunten besteld, zijn we weer €150,00 verder, maar daarmee kan ik maar 1 punt toevoegen begrijp ik omdat het een V9 betreft. 

Met een 500 MB/s abonnement, haal ik met wifi 32,6 Mbps down en 13,4 up. Daarvoor moet ik dan € 55,00 per maand betalen?

Moet ik een monteur vragen?

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

U betaald voor 500 mbit op een bekabeld aangesloten pc of laptop. Niet voor WiFi.

Heeft u de WiFi manager al gedaan?

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

En doe deze op een plek in huis waar de snelheid nog veel lager is. Want 32 mbit, dat is voor KPN geen reden om u gratis andere / extra apparatuur toe te zenden.