Wifi slecht op 2e verdieping

  • 15 July 2019
  • 3 reacties
  • 422 keer bekeken

Ik heb internet standaard met sneller internet 100/100. Enkel op de begaande grond heb ik goed bereik, op de 1e verdieping heb ik een extender, maar dan heb ik weer op de 2e verdieping geen bereik. Ik betaal jaren 48,99 euro per maand voor internet die enkel op de begaande grond goed werkt, terwijl ik tot de 2e verdieping wifi nodig heb. Voorheen heb ik mij eraan niet geërgerd omdat ik op de begaande grond werkte, maar nu werk ik op de 2e verdieping, dit stoort dat ik ondanks de extender en een extra wifi versterker nog steeds geen goed wifi heb. Graag wil ik dat hieraan wat wordt gedaan.

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Tamana, welkom hier!

Welke extender is dit precies? Is die draadloos, of bekabeld verbonden met de Experia Box? Als je WiFi signaal versterkt is het belangrijk dat de versterker zelf een bekabelde verbinding heeft. Als dat niet het geval is versterk je een zwak signaal, daar wordt de kwaliteit niet beter van. Verder ben je misschien geholpen met het advies uit dit bericht: Experiabox V8

Kun je verder je profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer? Dan kan ik de verbinding even vanuit hier nakijken. Ik zie je toelichting graag tegemoet, we kunnen dit vast verbeteren.
Reputatie 7
Badge +24
Hier kun je een extra Experia accespoint bestellen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1107807/experia-wifi/?pos=282
Reputatie 7
Badge +28
@Tamana_11: Ik heb geen reactie meer gezien, kunnen we je hier nog bij helpen?

Reageer