Beantwoord

WiFi slecht op mobiele apparaten Experia Box V8

  • 8 April 2021
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

ik vermoed dat het wifi deel van de experia box v8 het heeft begeven. smartphones, van mij , mijn vrouw, en anderen krijgen geblokte beelden. ik heb alles al geprobeerd met de telefoons , instellingen en dergelijk maar probleem blijft. bekabeld internet werkt goed, maar wifi signaal naar andere apparaten niet. waar kan ik vragen om een vervangend experia box v8 (of beter)?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 10 April 2021, 09:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Van harte welkom hier @old_guy! 

Ik begrijp dat je internetverbinding het goed doet, maar dat alleen de WiFi verbinding niet lekker werkt. Goed om te weten dat 't via een kabel wel goed werkt. Ik raad je aan om de Experia Box een volledige reset volgens stap 2 te geven. Geef 'm daarna even de tijd om opnieuw op te starten, en doorloop daarna eens onze WiFi manager. Deze tool helpt je om de WiFi instellingen in de Experia Box zo optimaal mogelijk in te stellen. Dat helpt in de meeste gevallen heel goed. Ik ben benieuwd hoe het daarna gaat.

Uw voorstel loste helaas niets op. Heb van alles geprobeerd. Uiteindelijk monteur gekomen met een een niewe box v-10. Heeft ook bedrading nagelopen en uiteindelijk bleek dat de verbinding van de bedrading (in het trappenhuis) niet goed was. Na reparatie sprong mijn wifi en internetsnelheid enirm omhoog. Dus het probleem lag aan de bedrading