Beantwoord

Wifi + smarttv werkt niet goed

  • 4 October 2019
  • 5 reacties
  • 140 keer bekeken

Net overgestapt naar kpn en de ouderwetse manier van tv kijken stopgezet. Nu via wifi op de smart tv kijken.

Ook ik ervaar dit probleem. Bekabeld werkt alles prima. Wifi op de Samsung tv valt echter continue weg na enkele minuten. Overige apparaten zoals mobiel (lijken) er geen last van te hebben.

Dit topic is al wat oud. Iis er al een oplossing?

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 October 2019, 12:33

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @Lerem , heb je die vraag óók bij Samsung neergelegd?
Want wie zegt dat het aan de provider ligt?
Bekabeld is altijd het beste, het veiligst en het minst storing gevoelig.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Lerem. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om met een wifi verbinding tv te kijken. Zoals Jan-D eigenlijk al aangeeft kan je het beste een kabel gebruiken. Je zou nog kunnen proberen om jouw wifi verbinding te optimaliseren d.m.v. onze online wifi tuner, maar een kabel is en blijft toch de beste oplossing. Laat je ons weten of het gelukt is?
beste allen. Dank voor het meedenken. Natuurlijk vraag ik ook samsung. En ik vraag het dus hier.

fijne workaround, maar geen antwoord op mijn vraag. Als je een auto koopt en hij blijkt enkel trappers te hebben zou je ook navragen hoe hij wel harder rijdt toch?

sluit deze maar. Ik zoek het wel zelf uit met echte oplossingen.
Reputatie 7
Badge +21

Ik begrijp jouw reactie niet@Lerem. Ik heb aangegeven dat je onze wifi tuner kan gebruiken om jouw wifi verbinding in huis te optimaliseren. Volgens mij is dat een mogelijke oplossing. Als jouw wifi verbinding wel goed werkt op andere apparaten, dan kan je deze vraag het beste aan Samsung stellen. Verder geef ik alleen maar aan dat een kabel de beste oplossing is. Als je de mogelijkheid hebt om het bekabeld aan te sluiten, dan zou ik dat zeker adviseren.

Reputatie 7
Badge +21

We hebben niets meer van je gehoord. Ik hoop dat je inmiddels via wifi op de smart tv kan kijken. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.

Reageer