Beantwoord

Wifi snelheid langzaam

  • 16 October 2019
  • 9 reacties
  • 140 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi iedereen. Ik heb een vraagje over mijn wifisnelheid. Ik betaal voor een 100/10 abbonement maar als ik de snelheid meet krijg ik dit:

9 mbits download (Als er helemaal niemand opzit)

3 mbits upload 

Kan iemand mij uitleggen waarom de wifisnelheid zo traag is? 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 October 2019, 19:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Test eerst eens wat u via een kabeltje heeft aan snelheid. Want als u ook via een kabeltje deze snelheid heeft, dan kan het zijn dat er gewoon niet meer binnenkomt. En wat zegt deze site u als u uw postcode en huis nummer invult? https://netco-fpi-info.fourstack.nl

Reputatie 1

Dit kreeg ik eruit, maar ik heb eigenlijk geen idee naar welke ik moet kijken. Kunt u mij misschien toelichten hoe dit in elkaar zit?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Wh, welkom op het forum. 

Zo te zien heb je ook glasvezel, de vraag is of je ook daadwerkelijk via glasvezel bent aangesloten. Zou je zoals voor mij verzocht ook met een kabel de snelheid willen testen? Wat krijg je dan te zien als je dit hier test?

 Zou je ook je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Reputatie 1

Hi Wh, welkom op het forum. 

Zo te zien heb je ook glasvezel, de vraag is of je ook daadwerkelijk via glasvezel bent aangesloten. Zou je zoals voor mij verzocht ook met een kabel de snelheid willen testen? Wat krijg je dan te zien als je dit hier test?

 Zou je ook je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

 

Dit krijg ik als ik met kabel meet. (Deze snelheid haal ik alleen als ik helemaal in mijn eentje op het internet zit)

 

Reputatie 7
Badge +24

Zou je dit willen toelichten? Met een kabel gemeten? 

En nogmaals mijn vraag:
 

 Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kan ik ook nakijken waar je precies op bent aangesloten. 

Reputatie 1

Zou je dit willen toelichten? Met een kabel gemeten? 

En nogmaals mijn vraag:
 

 Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dan kan ik ook nakijken waar je precies op bent aangesloten. 

Ik heb mijn account aangevuld

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, dan nog de vraag of dit met een kabel is gemeten die ik al eerder stelde. 

Reputatie 1

Dankjewel, dan nog de vraag of dit met een kabel is gemeten die ik al eerder stelde. 

Ja dit is met een kabel gemeten

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie al waar dit aan ligt. Jij bent nog via xDSL aangesloten terwijl er bij jou glasvezel beschikbaar is. Mijn voorstel is om je pakket over te zetten naar glas. Er verandert verder niets, behalve dat je modem wordt verplaatst naar het aansluitpunt van het glasvezelkastje. Meestal is dit in de meterkast. Heb je even tijd om te bellen om een afspraak te maken hiervoor?