Beantwoord

WiFi snelheid verhogen en korting?

  • 21 August 2019
  • 3 reacties
  • 115 keer bekeken

Ik ben al KPN compleet maar wil de snelheid WiFi veranderen. Krijg ik dan ook 6 maanden korting?

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijk topic
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 23 August 2019, 20:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19
Je kan wel je internetsnelheid veranderen en met een beetje geluk is je Wi-Fi dan ook sneller maar die garantie heb je niet. Welke snelheid heb je nu bekabeld? En welke via Wi-Fi?
Reputatie 7
Hoi @J th, welkom op het forum. Het WiFi netwerk wordt vanaf de Experia Box uitgezonden, de snelheid kan veranderen als je de internetsnelheid verhoogt maar er zijn meer factoren. Daarom ben ik net als Joep benieuwd naar welke snelheden je nu haalt via WiFi als je een speedtest doet, en welke snelheden je haalt via een bekabelde verbinding als je die test doet? Zit daar een verschil in?
Als je daarnaast ook de postcode en huisnummer op jouw forumprofiel kunt invullen kan ik met je meekijken naar de verbinding. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Hoi @J th, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je profiel zie ik ook nog niets. Als we je hierin nog verder met je mee kunnen kijken weet je ons te vinden.