Beantwoord

wifi soms uit en niet stabiel

  • 11 July 2020
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

heb een experia box v10  van mei/juni en een wifi versterker van kpn. af en toe gaat de wifi compleet uit en laatst was er zelf geen internet verbinding . de tools van de site van kpn werkten niet, eindelijk een nr gevondne om te bellen, dat is niet gewenst blijk baar. hielp een medewerker mij verder. waren instellingen anders of zo. heel vaag. nu weer dat soms gewoon de wifi uitstaat. ik doe verder niets, wil het alleen gebruiken. lekker irritant. Is dit een experiabox dingetje? en wat is een oplossing. kost zoveel gedoe, ergernis en tijd. we hebben glasvezel en dan moet het toch op en top draaien…… wat kan ik doen. ik snap niet dat dit zomaar gebeurt…. hoor computer winkels ook veel klagen over experiaboxen. is dat nu zon instabiel apparaat????

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 14 July 2020, 16:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Otto W, welkom op het forum!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Zou je op een moment dat je wél wifi hebt onze online wifimanager eens stap voor stap willen doorlopen? Hier vind je ook nog advies voor slechte wifi!
Mocht dit de oplossing niet bieden, kun je dan je gegevens eens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik graag even met je mee!

Reputatie 7
Badge +20

Is het nog gelukt de stappen te doorlopen @Otto W?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!

de stappen al regelmatig door gelopen. het gevbeurde vorige week weer dat de wifi was uitgeschakeld. dit was een conflict in de hardware volgens jullie helpdesk…. de versterker doet dan iets met de experiabox.

erg irritant blijft dit!!!!!!

dus nee is niet opgelost. graag werkende versterker die niet van die bugs heeft !!!!!

 

 

moet dan in de experiabox inlgoggen en de wifi weer aanzetten.

Reputatie 7
Badge +20

Ik kijk graag even met je mee @Otto W, Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

ik word heel moe van jullie bellen via menus, weeeer gegevens geven, weeeeer omgeleidt worden naar de standaard tools en dan vraagt u nu weer om een seintje en gegevens… jullie hebben alle gegevens… laatste keer was deze die ik hiervoor vermeldde

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen gegevens van je @Otto W en kan dus niet met je meekijken, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?