WiFi/sonos

  • 9 november 2015
  • 3 reacties
  • 364 keer bekeken

Reputatie 1
ik gebruik WiFi op mijn sonos de playbar is bekabelt gekoppeld aan een WiFi versterker dualband van KPN .. Mijn sonos 3 is niet bekabelt . Toch vall elke dag wel een of meerdere keren de verbinding uit w.aar door mijn sonos het niet meer doet en dus weer aan moet zetten . Eerst had ik alles op de WiFi 

maar heb nu de playbar. Bekabelt en toch valt heT signaal weg de  ebox type is de V8 

wat te doen hieraan ????

Groet Derk 

Admin: bericht verplaatst naar juiste board


3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Valt alleen Sonos weg, of ook andere apparaten?
Welk WiFi kanaal gebruikt de Experiabox en welke de "versterker"?
Is de "Versterker" bedraad verbonden met de Experiabox?

Robin
Reputatie 1
RobinFlikkema schreef op 9 nov '15 om 22:30u
Valt alleen Sonos weg, of ook andere apparaten?
Welk WiFi kanaal gebruikt de Experiabox en welke de "versterker"?
Is de "Versterker" bedraad verbonden met de Experiabox?

Robin 
Ze vallen alle twee uit de versterker is bedraad met de e-box . Maar welk kanaal de WiFi en versterker ge

bruik weet ik niet .. Helaas ga het wel ff uitzoeken 

derk

Reputatie 3
Badge +3
gebruik de sonos britge of boost die maakt apart netwerkje alleen  voor sonos 🙂 heb zelf ook

Reageer