Vraag

Wifi traag en wel/niet een monteur

  • 23 June 2020
  • 11 reacties
  • 99 keer bekeken

ik wil graag een klacht indienen sinds kpn glasvezel heeft heb ik het direct genomen altijd redelijk wifi gehad vorig jaar begonnen de problemen heel erg traag wifi dus er werd aan geraden wifi versterkers die kreeg ik twee gratis helaas geen verbetering.

Toen kreeg ik een monteur gratis een geweldige vent hij zag direct dat het modem ver verouderd was en hij vertelde dat de versterkers ook slecht waren.

Hij besloot in overleg met hoofdkantoor het modem te veranderen.

Ook wist hij te vertellen dat de modems van kpn gewoon prut waren na heel de middag bezig te zijn geweest ging hij naar huis er moest nog iets gedaan worden vanuit kpn software.

Hij nam de oude modem en de wifi versterkers mee .

De wifi word nu steeds slechter dus ik heb gisteren gebeld de eerste dame was echt meewerkend en helaas zat ik met mijn vaste lijn te bellen en moest van haar een wifi verbetering uitvoeren weg was de verbinding.

Gelijk weer gebeld aardige man na dat hij veel had getest vertelde hij dat er een monteur naar moest kijken en die zouden in de week van 1 juli weer gaan werken ook moest ik nog een keer de wifi meten of het niet beter was geworden en moest dan terug bellen voor een afspraak met de monteur.

Het was slechter dus ik weer bellen deze meneer zou een verzoek om terug te bellen in de computer zetten,

Om 17.45 weer gebeld en toen werd er gemeld dat hij al naar huis was en mij vanochtend zou bellen.

Het word langdradig maar ik heb zelf maar weer gebeld toen kreeg ik iemand die allerlei testen had gedaan en wist te vertellen dat het probleem bij mij lag ,toen ik vertelde van de beloofde monteur vertelde hij dat ik die pas na 1 juli online kon bestellen en zelf moet betalen .

het kom mij nu de strot uit je moet toch een klacht in kunnen dienen 

Ik hoop dat de kpn met een oplossing komt anders stap ik over

mvg j de roo

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Die "geweldige" monteur zou onmiddellijk ontslagen moeten worden. Want wat hij zegt volgens u is gewoon niet waar en blijkbaar was hij niet kundig genoeg om uw probleem op te lossen. Miljoenen mensen hebben een uitstekende internetverbinding van kpn. De modems zijn prima tenzij je graag zelf allerlei instellingen wil aanpassen en of veranderen. Maar voor de gewone gebruiker zijn ze prima. En wat de wifi versterkers betreft deze werken ook prima. U heeft dus geen geweldige monteur gehad maar één die zich er gemakkelijk vanaf maakt. Een geweldige monteur is iemand die net zo lang doorgaat tot hij/zij het probleem oplost. 

Reputatie 7

Hij nam de oude modem en de wifi versterkers mee .

En dat terwijl die WiFi "versterkers" jouw eigendom waren. :rage:

maar of hij nu goed of slecht was nu word er dus in principe gezegd dat het mijn eigen schuld is en een monteur zelf maar moet betalen

Reputatie 7

Ook dat nog, dus die monteer heeft jouw WiFi "versterkers" gejat en nu mag je nog gaan betalen ook.

die wifi versterkers maken mij niets uit die werkte toch niet maar nu word het probleem bij mij gelegd ik ga zo nog een keer bellen waar ik nu een officiële klacht in kan dienen 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb die versterkers ook, en die werken prima. KPN geeft 1malig 2 versterkers en eventueel nog een monteur gratis. Maar dan houd het wel zo ongeveer op. KPN blijft geen gratis monteurs sturen.

Reputatie 7
Badge +15

@jderoo Welkom op het forum. Ik zou graag even voor je uitzoeken wat er precies aan de hand is en of we er wellicht samen uit kunnen komen. Op dit moment heb je dus alleen een Experiabox aangesloten, zonder andere apparatuur? Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat er tot nu toe gebeurd is. 

Reputatie 7
Badge +15

@jderoo Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Mijn laptop wordt elke dag trager. Heb nu een nieuwe gekocht die maar iets sneller is. Ik kom net van vakantie en had mijn oude laptop meegenomen. Dat ding liep als een tierelier in dat hotel. Nog sneller dan mijn nieuwe laptop hier. De WIFI van KPN is hier dus heel erg slecht, hoe kan dit? Denk nu aan ZIGGO

Hallo @Gaasperplas op je vakantieadres waren de wifi omstandigheden misschien gunstiger dan bij je thuis.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Gaasperplas Welkom op het forum. 

Het zou inderdaad zo kunnen zijn dat de wifi omstandigheden op je vakantieadres gunstiger waren dan bij je thuis. 

Daarom is het goed om te controleren of hierin nog iets te verbeteren valt. Hiervoor kun je bijvoorbeeld onze Wifi Manager doorlopen. 

Kun je mij laten weten of het hierna al beter is geworden?Â