Beantwoord

Wifi tuner adviseert 5 Ghz band.

• 4 november 2018
  • 4 reacties
  • 229 keer bekeken

Tijdens de Wifi tuner servicetool heeft KPN het wifi kanaal aangepast met verdere teleurstellende resultaten van de draadloze download snelheid.
Advies van KPN (zie schermafdruk) is om de drukbezette 2.4 Ghz zo veel mogelijk te vermijden en over te gaan op de 5 Ghz band, KPN denkt ten onrechte dat we al reeds in bezit zijn van de Experiabox V10 maar we hebben nog steeds de oude V8. Het verzoek is dan ook om deze om te ruilen.Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Paul_ 6 november 2018, 13:01

Ik heb een vervangend modem voor je opgestuurd. Je hebt een privébericht ontvangen met de details!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Hans, welkom op het forum. Wat apart dat de WiFi-tuner dat aangeeft. Ik zal dit natuurlijk melden bij de verantwoordelijke collega's. Zou je de WiFi-tuner nog één keer willen doorlopen? Ik ben benieuwd of ie dit nu nog steeds aangeeft. Mocht dit er toch weer uit komen, dan komen we daar ook ongetwijfeld wel uit.
Reputatie 7
Badge +24
Ik zal het melden bij de collega's die over de WiFi-tuner gaan in ieder geval. Kun je je gegevens aanvullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Ik zie nu een toevoeging bij het huisnummer staan die vermoedelijk niet klopt.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb een vervangend modem voor je opgestuurd. Je hebt een privébericht ontvangen met de details!
Vanavond wederom de test uitgevoerd, hetzelfde advies ontvangen om vanwege de drukte op de 2.4 Ghz wifi band over te schakelen naar de 5 Ghz band. Heel verstandig advies zeker gezien de hoeveelheid smart apparaten in huis die daardoor ook een hogere performance zullen behalen met een dual band modem. Echter dan dus graag mijn oude experiabox v8 omruilen voor de v10a.
Aangezien we al lang klant zijn lijkt ons dit ook niet meer dan schappelijk. Alvast bedankt voor de moeite, hoor graag spoedig van jullie.

Reageer