Wifi tuner doorlopen lukt niet door melding dat hij geen gegevens binnen kan halen

  • 14 January 2020
  • 10 reacties
  • 222 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 7 reacties

Hi

Ik probeer al een aantal keer de WiFi tuner omdat mijn internet erg traag is maar krijg telkens de melding dat hij geen gegevens kan binnen halen. Wat kan ik het beste doen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Welk type modem heb je?

Ik heb de experiabox

Badge +19

Welk type?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Evm, welkom op het forum!

Is het inmiddels gelukt om de wifituner te doorlopen?

Zo nee, zou je me dan kunnen vertellen of de wifi met ál je apparaten en in het hele huis zo traag is? Of merk je nog verschil? En welk type Experia Box heb je in gebruik? Dit staat vaak op de voorkant of op het stickertje. Hoor het allemaal graag!:relaxed:

Ik heb nu helemaal geen internet mee. Heb de modem al gereset. Ik heb de Experia box v10 zxhn h369a.

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, het gaat niet echt de goede kant op zo:thinking:

Heb je ook tv van ons en werkt dat nog wel? En maak je puur gebruik van de wifi of heb je ook een pc of laptop via een kabel aangesloten op de Experia Box en daar ook geen internet op?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je lijn doormeten om te zien of ik vanaf onze kant een verklaring kan vinden!

Ik heb inmiddels gechat met een medewerker van kpn en alles werkt weer naar behoren. Bedankt voor de hulp.

Badge +19

Wat was er mis gegaan? Ben ik wel benieuwd naar.

Lastig te zeggen maar de persoon van kpn heeft het een en ander opnieuw ingesteld. Ik heb het glasvezelkastje gereset en de experiabox gereset daarna deed alleen WiFi het nog niet maar boven op de experiabox zit een klein knopje met WiFi tekentje toen ik daar op drukte deed dat het ook weer.

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, top dat alles weer naar behoren werkt! Mocht dit in de toekomst weer voor gaan komen, dan heb je nu in ieder geval een aantal stappen die je zelf al kunt volgen om te kijken of je de boel weer aan de praat krijgt:relaxed: