Wifi tuner en de uitslag

  • 3 January 2019
  • 1 reactie
  • 197 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +5
Naar aanleiding van mijn nieuwe V10a Modem, waar ik geen enkele klacht over heb, sterker, hij werkt op alle fronten beter dan mijn V9, kreeg ik van de KPN een e-mail met daarin het advies de Wifi tuner eens te proberen.

Dus aan de slag! Op het zwakste punt in mijn flat gaf mijn telefoon een signaalsterkte aan van 2 a 3 streepjes en de snelheid was 42 Mbps (vlak bij het modem 93 Mbps).

De Wifi tuner vond het raadzaam om het kanaal te veranderen, en zo geschiedde. Hierna was de ontvangststerkte 3 streepjes (van de 5) en de snelheid 54 Mbps. Een kleine maar toch leuke winst.

Wat was de uitslag van de Wifi tuner? "Balen, uw wifi verbinding is niet verbeterd". Ik vraag me af wanneer de Wifi tuner wel tevreden was geweest. Ik ben zelf dik tevreden met het resultaat en de kleine verbetering. 👍

Met de V9 had ik op dezelfde plek een signaalsterkte van 1 streepje en een zeer slechte, met regelmaat wegvallende, snelheid.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Ik vind het heel leuk dat je dit met ons deelt! Op het forum lezen we meestal de niet zo positieve verhalen over de V10A en over de wifi tuner, dus dit is voor de afwisseling erg leuk 😉. Wel bijzonder dat 'ie met zo'n verhoging alsnog aangeeft dat er niets verbeterd is inderdaad. Ik wens je er veel plezier van!