Beantwoord

Wifi tuner veroorzaakt nieuwe problemen

• 27 december 2018
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

WiFi tuner gedraaid en twee versterkers ontvangen. Nu moet je dus drie apparaten laten, ik heb een V10 modem, draaien ( stroom verbruiken) om een beetje fatsoenlijk WiFi thuis te hebben. Met een V10a is dit niet het geval echter weigert KPN een modem wissel. Ik mag dus wel al 20 jaar een betalende klant zijn maar als ik ook maar iets echte service vraagt is het meteen een nee van KPN.
Met levering van deugdelijk aparatuur zouden de WiFi versterkers niet eens nodig hoeven te zijn. Het kostenplaatje wint het blijkbaar altijd van levering van kwaliteit.
Er zijn modems die vele, vele malen beter zijn dan wat KPN levert maar KPN staat alleen hun eigen, zeer slechte welke versie experia box dan ook, Experiabox toe en die heeft al vanaf de eerste Chinese versie slecht WiFi bereik gehad.
icon

Beste antwoord door Marcia_ 30 december 2018, 13:38

Hallo Sabouma, welkom terug! Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over de wifi van de Experiabox. Ook jammer om te lezen dat je niet blij bent met de gratis apparatuur die we je als service aanbieden. Het klopt wat wjb zegt: we krijgen helaas meer berichten over de V10a over de wifi dan dat we dat over de V10 krijgen. Ook al zouden we deze dus omruilen, betekent het niet dat het daar direct beter van wordt. Ik kan je er in ieder geval niet aan helpen 😞. Merk je wel dat de wifi nu verbeterd is?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Wees blij dat je een V10 en geen V10A hebt.
De V10 is mijns inziens veruit de beste Experia Box die KPN ooit geleverd heeft terwijl de V10A nog kinderziektes kent die vele abonnees tot wanhoop drijven omdat de wifi constant wegvalt.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo Sabouma, welkom terug! Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over de wifi van de Experiabox. Ook jammer om te lezen dat je niet blij bent met de gratis apparatuur die we je als service aanbieden. Het klopt wat wjb zegt: we krijgen helaas meer berichten over de V10a over de wifi dan dat we dat over de V10 krijgen. Ook al zouden we deze dus omruilen, betekent het niet dat het daar direct beter van wordt. Ik kan je er in ieder geval niet aan helpen 😞. Merk je wel dat de wifi nu verbeterd is?

Reageer