Beantwoord

WiFi tuner waardeloos

• 16 oktober 2018
  • 8 reacties
  • 494 keer bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

ik heb meerdere keren een poging gedaan om met jullie zgn WiFi tuner het WiFi signaal ' in alle hoekjes en gaatjes' van het huis te verbeteren. Ik kan 1 ding over de tool zeggen..... waardeloos. De tool heeft geen toegevoegde waarde en werkt niet op zolder (eengezinswoning dus niets bijzonders zou je zeggen) omdat ik daar slecht signaal heb. Foutmelding geen WiFi verbinding, ja duh dat is voor mij niets nieuws!

' Stabiel, veilig en overal in huis goede WiFi' zoals jullie het mooie plaatje verkopen is dus niet voor iedereen van toepassing maar dat zal wel weer ergens in de kleine lettertjes staan.....
icon

Beste antwoord door Edwin_Merks 16 oktober 2018, 21:56

Dat wil niet zeggen dat de Wifi Tuner waardeloos is...Ga eens een paar trappen naar beneden zodat je net een beetje ontvangst hebt, Draai dan even een speedtest en zorg ervoor dat je onder de 20mbps blijft. Als dat zo is dan de Wifi Tuner draaien. Hij zal eerst wat kanalen gaan wisselen maar als je onder de 20mbps blijft krijg je (meestal) de melding dat je gratis Experia Wifi Versterkers opgestuurd krijgt.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Joe62, Wat leuk dat je nog een terugkoppeling geeft en dat de WiFi nu op alle verdiepingen boven de 20mbps. zit. Als je nog ergens vragen over hebt, laat je dan weer iets van je horen?
@Marina_ dank voor je bericht. Ik beschik inmiddels over een 3de versterker. WiFi signaal is nu op alle verdiepingen prima iig overal boven de 20 mbps.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Joe62, Wat fijn dat je de WiFi tuner toch goed hebt kunnen doorlopen en je WiFi versterkers gratis hebt gekregen. We kunnen je niet een 3de versterker gratis aanbieden. Ik ben wel benieuwd wat de WiFi tuner als uitkomst geeft wanneer je de tool nog eens doorloopt op je tussenverdieping. Wil je dat nog eens testen?
Reputatie 6
Badge +10
Ik ben bang van niet..Ik had hetzelfde probleem en heb er eentje gekocht via marktplaats (€20).
@Edwin_Merks

Wifi versterkers ontvangen, top geregeld. Aansluiten op v10 is een makkie:-)
Signaal op zolder en BG nu prima, daar staan de versterkers. Op de tussenverdieping is signaal nu wel duidelijk minder geworden. Verplaatsen van versterkers biedt geen oplossing. Ik zou dus eigenlijk nog een 3de versterker moeten hebben. Kan dat geregeld worden?
Reputatie 6
Badge +10
@Edwin_Merks

Ik moet een beetje op mijn woorden terugkomen....excuus voor de negatieve berichtgeving over de WiFi Tuner.

Ik ben eerst met mijn iPhone door het huis gelopen maar dat werkte niet, vervolgens met ipad, idem. Toen maar met de laptop en ja hoor toen ging er wat gebeuren. Ik denk dat dit met de pop-up's te maken heeft???? ik wilde een chat met iPad starten voor ondersteuning en kreeg toen de melding dat de te openen pagina niet door Safari wordt ondersteund, vandaar.

Met de laptop is het dus gelukt maar ging niet vlekkeloos. Na meerdere pogingen is het eindelijk gelukt en ik krijg (gelukkig) een WiFi versterker opgestuurd en hoop dat dit de oplossing is. Er zit overigens wel een foutje in het aanmelden. Er staat dat je een email ontvangt met de bevestiging maar ik heb een SMS ontvangen :-)

Aks KPN nu nog het SPAM probleem oplost ben weer een 100% tevreden klant 😉

Goed om te horen dat het gewerkt heeft!
Wat betreft de popups....dat klopt. Als ik via Firefox een chat met KPN wil starten dan lukt dat niet, ook al sta ik popups toe. Ik moet dan overschakelen naa bijv IE om het werkend te krijgen. Is een manco van KPN.
@Edwin_Merks

Ik moet een beetje op mijn woorden terugkomen....excuus voor de negatieve berichtgeving over de WiFi Tuner.

Ik ben eerst met mijn iPhone door het huis gelopen maar dat werkte niet, vervolgens met ipad, idem. Toen maar met de laptop en ja hoor toen ging er wat gebeuren. Ik denk dat dit met de pop-up's te maken heeft???? ik wilde een chat met iPad starten voor ondersteuning en kreeg toen de melding dat de te openen pagina niet door Safari wordt ondersteund, vandaar.

Met de laptop is het dus gelukt maar ging niet vlekkeloos. Na meerdere pogingen is het eindelijk gelukt en ik krijg (gelukkig) een WiFi versterker opgestuurd en hoop dat dit de oplossing is. Er zit overigens wel een foutje in het aanmelden. Er staat dat je een email ontvangt met de bevestiging maar ik heb een SMS ontvangen :-)

Aks KPN nu nog het SPAM probleem oplost ben weer een 100% tevreden klant 😉
Reputatie 6
Badge +10
Dat wil niet zeggen dat de Wifi Tuner waardeloos is...Ga eens een paar trappen naar beneden zodat je net een beetje ontvangst hebt, Draai dan even een speedtest en zorg ervoor dat je onder de 20mbps blijft. Als dat zo is dan de Wifi Tuner draaien. Hij zal eerst wat kanalen gaan wisselen maar als je onder de 20mbps blijft krijg je (meestal) de melding dat je gratis Experia Wifi Versterkers opgestuurd krijgt.

Reageer