Beantwoord

Wifi tuner werkt niet, geen verbinding met internet?

  • 24 March 2019
  • 6 reacties
  • 507 keer bekeken

Hoi,

De Wifi tuner werkt niet bij mij thuis. Ik krijg de melding dat ik geen verbinding heb met internet, terwijl dit wel zo is.

Kunnen jullie mij verder helpen?
Vast bedankt.
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 March 2019, 13:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Fokjesweg, Vreemd dat de WiFi tuner aangeeft dat je geen verbinding hebt met de WiFi. Er zijn geen problemen bekend. Welk type toestel gebruik je? Krijg je de meldingen op meerdere apparaten/ browsers te zien?
Zowel op pc als iphone. Heb het nu meerdere keren geprobeerd. Ik zal straks een screenshot versturen.

Gr. Remco
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Fokjesweg, Ik heb vermoedelijk de oorzaak kunnen vinden. Ik wou je internetverbinding controleren, maar je postcode en huisnummer is niet bekend bij ons. Heb je een abonnement bij ons of maak je gebruik van het netwerk van KPN via een andere provider? Wanneer je internet en tv afneemt via een andere provider hebt kun je de WiFi tuner niet gebruiken, maar je kunt uiteraard contact opnemen met je provider om te kijken naar de mogelijkheden en verbetering rondom je WiFi netwerk. Wanneer je een abonnement bij ons afneemt, zou je dan je klantnummer van je abonnement willen toevoegen aan het forumprofiel?
Reputatie 7
Badge +19
@Fokjesweg, Ik heb (nog) geen reactie op mijn laatste bericht gehad. Hopelijk verklaarde dit bericht waarom je geen gebruik kon maken van de WiFi tuner. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het dan vooral weten!
Wat stom, wij hebben internet via Telfort. Dacht de tuner voor iedereen beschikbaar was.
Bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Fokjesweg, Helaas niet. 😞 Maar als je problemen ervaart kunnen collega's van Telfort je altijd helpen op het forum van Telfort. Hopelijk komen jullie samen tot een oplossing. 🙂 Succes!

Reageer