Beantwoord

Wifi uitzetten via mijn mobiele telefoon

  • 7 October 2019
  • 5 reacties
  • 363 keer bekeken

Kan ik me wifi uitzetten via me telefoon

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Peter A. 8 October 2019, 17:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoe moet ik deze vraag lezen? Ik probeer hem te vertalen in een eigen interpretatie. "Kan ik de Wifi van de Experia Vx box uitzetten vanuit mijn telefoon?" Vraag daarbovenop "wat voor telefoon heb je?" Van een smartphone kan het wel, maar daarna heb je geen internetverbinding meer. Dus als je daarna toegang wilt hebben tot je Experia Vx box/internet, dan kan dat alleen vanaf een bekabelde pc/laptop.
Reputatie 7
Badge +24
Als je thuis bent en je mobiele foon is dus via WiFi verbonden met de Experiabox, dan kun je op je telefoon inloggen op de Experiabox en wifi uitzetten. Je wifi verbinding word daarmee direct verbroken en je telefoon gaat over op 4G. Je kunt wifi daarna niet meer aanzetten met je m9biele foon. Dat moet dan via een pc / laptop die met een kabeltje verbonden is met de Experiabox.
duidelijk bedankt voor jullie antwoord ik trouwens een Samsung s10 lukt het daar mee
Reputatie 4
Badge +3
Dat moet geen probleem zijn.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Visstick, welkom! Ik zie dat je inmiddels de juist informatie hebt ontvangen, helemaal top. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden!