Vraag

Wifi V10 schakelt automatisch steeds aan

• 20 februari 2018
  • 14 reacties
  • 1470 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Weet er iemand een oplossing om de wifi van de experiabox v10 uitgeschakeld te laten.
Want nu gaat hij nadat ik de wifi uit heb gezet steeds na een dag of 2 á 3 weer automatisch aan.😠

14 reacties

Reputatie 1
Wel weer grappig, dit.
Bij mij schakelt wifi om de paar dagen uit terwijl ik het juist aan wil houden.

Kunnen we niet ruilen met onze experiaboxen 😂

Ik hou het nog maar even op de problemen die kpn ondervindt met de V10 en wacht het nog even af.
Ik heb hier hetzelfde probleem, wifi gaat na een dag of 2/3 opeens aan... 🤔
Reputatie 7
Badge +28
Hoi allen, goed dat jullie het hier melden! Ik heb nagevraagd of dit met de WiFi storing te maken heeft. Als dat het geval is ga ik ervan uit dat de oplossing nabij is. Zodra ik meer weet laat ik het hier weten.
Reputatie 6
Badge +8
Hier speelt dat probleem ook! De WiFi staat standaard uit maar wordt automatisch door KPN aangezet. Dit komt door dat zogenaamde “WiFi geheugen legen” zoals beschreven in het storingstopic van KPN.
Thnx! Ik hou het storingstopic in de gaten!
Hier nog iemand die er last van heeft.
Reputatie 6
Badge +2
Hoi allen, goed dat jullie het hier melden! Ik heb nagevraagd of dit met de WiFi storing te maken heeft. Als dat het geval is ga ik ervan uit dat de oplossing nabij is. Zodra ik meer weet laat ik het hier weten.
https://www.kpn.com/service/internet/problemen/wifi-storing.htm
KPN "maakt het wifi-geheugen leeg" door de wifi van de v10's uit en aan te zetten. Dit gebeurt om de paar dagen.
Reputatie 7
Bekijk anders de uitzending van Kassa van afgelopen zaterdag waar de directeur klantenservice KPN ook vermeldt dat KPN om de drie dagen de wifi uit en weer aan zet.
Zie het filmpje in dit bericht.
Reputatie 1
Dit zou een moderator ons toch ook moeten kunnen vertellen, zij werken immers voor KPN, en moeten weten wat er speelt.

Maar goed dan de vraag: hoe en wanneer gaat kpn ons probleem op lossen.
Reputatie 7
Badge +30
Maar, als je WiFi zowel bij WiFi als bij Geavanceerd uit zet, blijft ie dan wel uit? Bij mij namelijk wel.
Reputatie 6
Badge +8
Maar, als je WiFi zowel bij WiFi als bij Geavanceerd uit zet, blijft ie dan wel uit? Bij mij namelijk wel.

Zo staat dat bij ons inderdaad ook! Toch gaat hij elke drie dagen weer aan 😞
Ik denk dat we gewoon moeten accepteren dat we 'collateral damage' zijn. Omdat KPN de Wifi-problemen met de Experiabox v10 niet kan oplossen kiezen ze ervoor om deze elke paar dagen uit en waar aan te schakelen. Kan me niet voorstellen dat niemand zich bij het maken van deze ingrijpende keuze gerealiseerd heeft dat dit negatief uitpakt voor klanten die wifi uitgeschakeld willen houden. Dit is gewoon een bewuste keuze geweest en aangezien we veruit in de minderheid zijn zal het gewoon afwachten zijn tot ze eindelijk de problemen met de stabiliteit onder controle krijgen.
Pas een aparte wifi router aangeschaft om eindelijk van het onbetrouwbaar wifi signaal van de experiabox af te zijn schakelt deze zich iedere dag weer van zelf in ???? kpn zal snel met een oplossing moeten komen anders dan toch maar verkassen naar de concurrentie
Reputatie 6
Badge +8
Voor de mensen die nog geen T3.4 hebben, ik weet niet of dit goed werkt want wij kregen vannacht T3.4 maar wellicht kunnen andere mensen het wel proberen ;)

1) Zet de WiFi (2.4 en 5 GhZ) uit
2) Zet vervolgens de 'eco modus' aan (24/7 aanzetten!)

Als het goed is blijft de WiFi dan uitgeschakeld. Zoals gezegd kan ik het niet testen omdat wij slechts na 1 dag activatie van de eco modus de T3.4 firmware kregen.

Reageer