Beantwoord

Wifi V10A

  • 6 February 2019
  • 7 reacties
  • 139 keer bekeken

Kan het kloppen dat je voor ieder nieuw apparaat (telefoon ipad tv of computer) dat je wil aanmelden op het wifinetwerk met bekend wachtwoord het modem helemaal opnieuw moet opstarten?
Dit is tot nu toe wel mijn ervaring( met mijn eigen apparaten) en dat is bijzonder irritant voor mensen die zich willen aanmelden op mijn wifi netwerk als ze op bezoek komen.

Herstarten moet je trouwens doen met de tv kabel verwijderd🤔
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 February 2019, 11:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Helaas heeft de V10A nog behoorlijk last van kinderziektes waardoor de DHCP server en wifi volldedig de kluts kwijtraken.
Ik heb begrepen dat KPN momenteel een nieuwe firmware voor de V10A test. Ik hoop dat die firmware een flink aantal van die kinderziektes weet te genezen en dat jouw V10A het medicijn ook op korte termijn toegediend krijgt.
Helaas heb ik besloten afscheid te nemen van dit 😤😤😤😤 modem V10A.
Mijn tweede tv kreeg ik niet aan de gang via de draadloze verbindingsset
Mijn Bose suondtouch wilde ook niet verbinden via wifi
Beide TV’s wilden ook geen relatie over wifi aangaan met dit nieuwste state of the art modem.
Heb mijn oude V9 modem weer terug aangesloten en hoppa alles werkt gewoon

KPN thanks for waisting my time, en ik zal dit 😤😤😤😤modem retouneren totdat jullie eruit zijn met alles. Dan kunnen jullie nogmaals zo’n V10A sturen die het wel doet

Met “vriendelijke” groet
Raymond
Reputatie 7
Ik geef je groot gelijk en ik snap ook niet hoe het kan dat KPN zoveel mensen eindeloos laat aanmodderen met die V10A.
Ik neem aan (wishfull thinking) dat er 24x7 mensen bezig om de problematiek met die V10A en overigens ook de Experia WiFi's te tackelen. Na het debacle met de V10 tussen november 2017 en maart 2018 lijkt KPN het doodleuk een jaartje later nog een keertje over te doen met de V10A.
Ook ik werd ongevraagd gefeliciteerd met een nieuwe experiabox V10A die op alle gebieden beter zou zijn dan de vorige. Na twee monteurs en diverse uren besteed te hebben aan allerlei mogelijke oplossingen toch maar op advies van de monteur de "oude" experiabox V9 teruggezet. De wifi blijft echter zeer wisselend vandaar dat ik denk aan switchen naar een andere provider. Bedankt KNP dat klanten gebruikt worden als proefkonijn om de nieuwste technologie uit te proberen. Stel voor dat jullie in de toekomst klanten van tevoren inlichten dat ze proefkonijn zijn en ook een adequate vergoeding hier tegenover stelt.
Idd PSTR
denk dat KPN de mensen als proefkonijn gebruikt
Hoe moeilijk kan het zijn om een fatsoenlijk modem te maken WJB, is toch een bestaande techniek.
Reputatie 7
Hoe moeilijk kan het zijn om een fatsoenlijk modem te maken WJB, is toch een bestaande techniek.
Als KPN gewoon de standaard software van die routers zou gebruiken, dan zou het inderdaad geen enkel probleem mogen zijn. Maar KPN zal KPN niet zijn als ze niet van allerlei aanpassingen willen doorvoeren om een router naar hun hand te zetten. Veel functionaliteit wordt onzichtbaar gemaakt, speciale functies worden ingebakken om automatisch port-forwardings te maken zodat door KPN geleverde apparatuur van afstand beheerd kan worden, etc, etc.

En in dit geval was er dan ook nog eens de enorme tijdsdruk omdat Dhr. Trump de leverancier van de V10 zonder A (ZTE) in de ban dreigde te doen waardoor faillissement dreigde en de levering van de Experia Boxen in gevaar zou kunnen komen.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo iedereen! Goed dat jullie hier je verhaal doen. Ik heb begrepen dat het eenmalig terugzetten naar de fabrieksinstellingen en nieuwe software op te laten halen al wonderen zou moeten doen in dit geval. Mocht dat niet het geval zijn, dan ben ik ook bang dat jullie tegen de al bekende problemen aan lopen. Daar is niet direct een oplossing voor, maar ik geef nogmaals door dat jullie hier tegenaan lopen. Excuses daarvoor!