Beantwoord

Wifi v10a werkt niet. heeft nooit goed gewerkt

  • 4 November 2019
  • 12 reacties
  • 128 keer bekeken

Hier precies hetzelfde probleem met experia box V10a! WiFi verbinding valt om de zoveel uur uit! En moeten we hem weer resetten en dan doet de WiFi het weer voor een paar uur.. en dan valt deze weer uit! 

 

Net ook met de klantenservice gebeld. ( waar ik zaterdag een uiterst vriendelijk medewerker aan de lijn kreeg) kreeg ik er nu 1 aan de lijn die niks kon betekenen alleen dat KPN geen WiFi garandeert en dat je pech hebt in sommige gebieden 🙈🙈! Kan wel een monteur komen inderdaad voor €50… terwijl de WiFi sinds het begin niet goed werkt we moeten betalen om de WiFi werkend te krijgen... 

 

Admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Jiske_ 6 November 2019, 10:33

Bekijk origineel

12 reacties

Badge +19

Heb je het modem al een harde reset gegeven?

Ja 3x inmiddels.. na 1e en 2e keer deed WiFi het een hele dag normaal.. en daarna viel deze weer weg! En heb hem een uur geleden weer gereset… dus nu doet de WiFi het prima.. maar het gekke is dat deze na een dag weer weg valt… waar kan dat aan liggen ?? Hopelijk is 3 x scheepsrecht en blijft hij het nu doen… maar ik verwacht dat de WiFi er morgen weer uit ligt.. 

Badge +19

Heb je de Wi-Fi tuner al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/flow

Ja WiFi tuner ook gedaan… op het moment dat de WiFi het deed. En dat was allemaal prima. Maar dan een uur later valt de WiFi verbinding weer weg en moeten we weer resetten 

Badge +19

Waardeloos joh. Ik denk dat je meer niet kan doen. De V10A is gewoon een probleemgeval. Wacht even op een medewerker van kpn.  Doorgaans reageren ze binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

En helaas is de WiFi weer weg gevallen vanochtend en hebben we weer het modem moeten resetten

Reputatie 5
Badge +7

Goedemorgen @KPN compleet werkt niet , Welkom hier 🙂 Lastig dat de verbinding regelmatig wegvalt. Het is niet altijd gezegd dat problemen met de WiFi ontstaan door de V10A. Daarom wil ik beginnen met het uitsluiten van een aantal zaken. 

Om je WiFi te optimaliseren kun je ook de informatie en tips gebruiken uit het topic: Uitleg over WiFi en tips om jouw WiFi-verbinding te verbeteren. Vooral het stukje vanaf 'veel voorkomende problemen met WiFi' kan je helpen bij het verbeteren van je WiFi verbinding. Zoals het aanpassen van je WiFi kanaal en de servicetools die worden genoemd bij optie 2 en 3.

 

Had je ook al eens je glasvezel kastje 2-3 minuten stroomloos gemaakt? Zo niet, zou je kunnen kijken of dit het probleem oplost? Ik begrijp dat je hier al het hele contract last van hebt. Ik zie alleen de afgelopen 5 maanden geen meldingen van dit probleem. Hoe komt het dat je dit niet meteen bij ons gemeld hebt? Omdat je nu buiten de installatie garantie zit is het aansturen van een gratis monteur vaak geen optie. Mocht je wel voor een servicemonteur gaan en die vind problemen die vanuit onze kant komen zal de monteur de kosten niet in rekening brengen. 

 

Goedemorgen Jiske,

 

we gaan bovenstaand uit proberen. En zal het hier terugkoppelen of dit het probleem op zal lossen.

 

en we hebben pas sinds 25 september internet en tv via jullie… dus die 5 maanden klopt niet. 

 

Hoi Jiske, we hebben het glasvezel kastje stroomloos gemaakt… en de WiFi doet het nu al ruim 32uur… dus we hebben goede hoop dat dit de oplossing is geweest 🤞🤞!

 

1 ander vraagje ik heb het pluspakket aangezet in plaats van  fox sports ( KPN compleet ) staat ook in mijn KPN app dat we nu het plus pakket hebben. En op KPN ITV is dit ook geactiveerd. Maar op onze tv nog niet… heb je hier ook een oplossing voor ?

Reputatie 5
Badge +7

Hi @KPN compleet werkt niet hopelijk werkt het nu al meer dan 48 uur goed :wink:  Als het gaat om het overschakelen van het televisie pakket zou het kunnen dat je televisie ontvanger de wijziging nog niet heeft overgenomen. Dan mag je de ontvanger even 2-3 minuten helemaal van de stroom halen en dan weer opstarten. Daarna zou je het pluspakket moeten hebben!

Beste Jiske, super pluspakket is ook op de tv geactiveerd! En de WiFi doet het nog steeds… met deze adviezen daar kunnen we wat mee 😃! Hopelijk was dit het laatste bericht 👍

Reputatie 5
Badge +7

Fijn om te lezen dat alles nu nog steeds werkt :slight_smile: ! Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik het graag!

Reageer