Beantwoord

Wifi v8 is slecht

  • 10 May 2019
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Heel Google staat vol met WIFI problemen met de Experia v8. Toch blijven de telecom bedrijven dit ding leveren. Ik heb recent internet en 4k tv met 150 upload internet besteld bij KPN. Kosten zijn 71 euro per maand en dat blijkt grotendeels weggegooid geld. De WIFI snelheid met hun tool gemeten is rond de 30 upload maximaal. Zit zelf in automatisering dus zit niet te wachten op onzin als "staat de experia box wel op de goede plek". Dus ga maar een versterker/switch halen. Scheelt een hoop wachten aan de telefoon. Wat is er gebeurd met de regel: als iets niet geleverd wordt waar je wel voor hebt betaald (ook wel wanprestatie genoemd) dan moet je je geld terugkrijgen?

Admin: eigen topic aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 11 May 2019, 14:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Niet persoonlijk bedoeld maar als je in de automatisering zit weet je het verschil tussen upload en download wel neem ik aan..
Het 4K abonnement is voor 150 Mbit download en niet upload. De upload is 15 Mbit. Meer is leuk meegenomen.
Verder levert KPN al een paar jaar geen V8 meer uit aan nieuwe klanten dus dan neem ik aan dat dit jouw al bestaande Experiabox was en dat je zelf je abonnement hebt aangepast?

Wifi is op zich belangrijk maar KPN gaat primair uit van de snelheid die je bekabeld dient te halen. Je betaalt niet voor 150 Mbit via Wifi maar bekabeld vanuit de Experiabox. Dat haalt een V8 makkelijk.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Erik B., Heb je onze WiFi tuner tool al eens willen doorlopen? Met deze tool krijg je wifi-advies op maat. Je krijgt wat tips krijgen om de kwaliteit te verbeteren of je krijgt het advies om een wifi-versterker te nemen. Als een nieuw modem noodzakelijk is, komt dat ook uit de tool. Om te bepalen wat jouw huis nodig heeft, doorloop je een aantal stappen via de Wifi Tuner. Het is belangrijk dat je de site opent op een mobiel, tablet of laptop waarmee je door het huis kunt lopen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Erik B., Ik heb niets meer van je gehoord. Ik hoop dat er een wenselijke oplossing is geboden door de WiFi tuner, anders hoor ik het graag.

Reageer