Beantwoord

Wifi valt continue weg en tv werkt ook niet goed

• 5 september 2018
  • 8 reacties
  • 189 keer bekeken

Sinds kort ben ik abonnee bij kpn. Nu heb ik een ps4 en deze heb ik op de wifi aangesloten echter verliest de ps4 telkens het contact met de wifi. Ook heb ik boven tv en valt deze af en toe weg. Ik heb dit alles via wifi versterkers, echter is de afstand tussen ps4 en glasvezel kast maar paar meter. Ik baal hier ontzettend van en wil graag dat dit opgelost wordt. Wat kan ik hieraan doen?!
icon

Beste antwoord door Erik_ 14 september 2018, 21:17

Jammerrr. Goed, dan heb ik bij dezen een monteur ingepland voor komende dinsdag (de 18e). Hij komt tussen 12:00 en 14:00 uur. Je krijgt een bevestiging van de afspraak per sms en e-mail 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Sam1992
Welke experiabox heb je?
Kun je de snelheid eens bedraad meten en ook met wifi?
https://kpn-itns.speedtestcustom.com

En kun je de wifi-tuner eens proberen?
https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/flow
Ik ga dit vanmiddag even testen. Ik koppel het terug.
De experiabox is v10a. Bedraad werkt het wel goed. Het is voornamelijk het feit dat de verbinding continue wegvalt dat voor problemen zorgt. De verbinding is zeer onbetrouwbaar en dit zorgt voor irritatie.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Sam, dank voor het testen! Kan me voorstellen dat je daar geïrriteerd van wordt. Wil je jouw gegevens invullen op je profiel, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Ik controleer dan een paar dingen, en dan gaan we verder kijken hoe we dit kunnen oplossen.
Ik heb de gegevens ingevuld. Hoop dat het snel opgelost is dit is niet te doen.
Reputatie 7
Badge +28
Dank je, Sam. Ik heb hier wat metingen gedaan en er springt niet direct iets uit. Dit wijst erop dat het signaal goed je huis bereikt, maar dat het daarna mis gaat. Zoals je ook al noemde, je hebt glasvezel. Soms zien we daarbij dat de verbinding tussen het glasvezelkastje en de Experia Box dan de schuldige is. Zou je eens de UTP kabel die daar tussen zit, willen vervangen door een andere, en dan kijken of het beter wordt. Zo niet, dan ga ik kijken of ik een monteur jouw kant op kan krijgen. Geef in dat geval vast een aantal moment aan in de komende tijd dat een monteur zou uitkomen.
Helaas nog steeds dat het zo nu en dan wegvalt graag een monteur langssturen. Voor mij komt as dinsdag goed uit na 11 uur en anders vrijdag. Ik hoor graag of het in een van deze dagen kan. Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +28
Jammerrr. Goed, dan heb ik bij dezen een monteur ingepland voor komende dinsdag (de 18e). Hij komt tussen 12:00 en 14:00 uur. Je krijgt een bevestiging van de afspraak per sms en e-mail 🙂

Reageer