Beantwoord

Wifi valt dagelijks uit

  • 4 April 2020
  • 5 reacties
  • 29 keer bekeken

Dag allen. Ik heb nu ruim 1 maand Kpn en wil er nu al vanaf. Iedere dag gaat mijn wifi er minimaal 8 x uit. Tv stopt ermee etc. 2 wifipunten gekocht. Helpt niet. Is een nieuwe modem een mogelijke oplossing?

Groet Dennis 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 7 April 2020, 18:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Hoi welk modem heb je? Heb je glasvezel of koper?

Dag Joep, 

Glasvezel en modem v10 A experia. Ik had zelf om een nieuwe gevraagd omdat ik in het verleden dat ook eens heb gehad en toen was het oogelost. Nu bij kpn heb ik zo mijn twijfels. 

Groet 

Badge +19

Beter dan glasvezel is er niet. Maar misschien zit er ergens een storing. Heb je het glasvezelkastje al een keer 2minuten van de stroom gehaald? En/of je experia box terug gezet naar fabrieksinstellingen?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Dennis H te A, welkom hier. 

Jouw hele verbinding valt weg begrijp ik. Dat is niet fijn, dat begrijp ik heel goed. Heb je de stappen van Joep1965 al doorlopen? Ik ben wel benieuwd of het stroomloos maken en de reset voor de oplossing hebben gezorgd. Zo niet, dan kijk ik graag mee. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en de naam van de contractant? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat je de oplossing hebt gevonden aangezien ik geen reactie meer heb ontvangen.