WiFi valt elke avond weg

  • 18 September 2020
  • 8 reacties
  • 378 keer bekeken

elke avond tussen 10 en 2 uur valt het internet weg het is heel vervelend dat het nou al een paar maanden is en er nog niks veranderd is het is altijd 10 minuten later dan de vorige avond als het om 10:15 uitvalt valt het de volgende dag om 10:25 uit voor 5 minuten en het download snelheid is ook niet wat het hoort te zijn normaal hebben wij rond de 35 a 40 mbps maar soms valt die gewoon onder de 1 kb per sec


8 reacties

Wat heb je allemaal geprobeerd om het probleem op te lossen? Meet je bedraad?

ge reset en laten testen meerdere keren gebeld maar niks is eruit gekomen

Heeft u de stekker eruit getrokken? Heeft u een fabrieksreset gedaan? Heeft u kabels nagekeken op breuken? Instellingen misschien nagelopen in de router. Daar kan je tussen bepaalde tijden het internet uitzetten. Dit verklaart alleen niet de verschil in tijd elke dag van 10 minuten. Zijn er misschien werkzaamheden in de buurt die u niet kende maar kunt terugvinden op de site van KPN.

 

Vul u profiel aan en vertel iets meer zodat medewerkers of mede klanten kunnen helpen.

O ja en hoe meet jij de wifi snelheid? Bedraad of via wifi?

 

niet dat ik weet en nog niet naar fabrieksinstellingen gedaan 

Ik zou eerst een volledige fabrieksreset proberen. Moet je wel alles opnieuw instellen. Maar als u deze opties nog niet kende, ga ik er vanuit dat u de standaard gegevens gebruikt om apparatuur te verbinden.

Nogmaals de vraag hoe u de wifi snelheid meet

 

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @melvinkwint en bedankt voor je bericht. Goed dat je dit probleem kenbaar maakt en we gaan er alles aan doen om dit voor je te verhelpen. Net als @Jeroen Ruiter ben ik in eerste instantie vooral benieuwd hoe je deze snelheid hebt gemeten'; met een bekabelde verbinding of via de Wi-Fi? Verder wil ik je vragen om je forumprofiel in te vullen zodat ik je klantdossier eens kan raadplegen. Verder ben ik nog benieuwd sinds wanneer je dit probleem ervaart. Ik zie je bevindingen graag tegemoet!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @melvinkwint , ik heb niks meer van je vernomen maar ben benieuwd naar de stand van zaken! Mocht je mijn hulp nog nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @melvinkwint , omdat ik niks meer van je heb gehoord ga ik dit topic nu sluiten! Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag :)

Reageer