Beantwoord

wifi valt om de paar minuten weg

  • 3 December 2019
  • 3 reacties
  • 127 keer bekeken

Sinds 1,5 week hebben wij problemen met de wifi. Deze valt steeds weg: aan-uit aan-uit. Heel vervelend. Heb de wifi tool al gebruikt, snelheid is ok, kanalenwisseling al meerdere keren gedaan werkt ook niet. We hebben 2 wifiversterkers in huis. Hij valt weg als ik alleen ben, maar ook als we met ons allen thuis zijn. Resets gedaan. Wat kan ik nog meer proberen?

TV moet ook regelmatig opnieuw verbonden worden met de wifi voor het gebruik van apps.

icon

Beste antwoord door Patricia72 6 December 2019, 19:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Patricia72 Welkom op het forum. Wat irritant dat je wifi verbinding steeds wegvalt, mag ik vragen wat voor wifi versterkers je gebruikt en is er ook al eens getest wat er gebeurt als je de versterkers even afkoppelt? En zijn er ook apparaten bekabeld aangesloten, en valt de verbinding hierop ook weg? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen? Dan kan ik de gegevens er bij pakken en kijken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Ik heb inmiddels contact gehad. Het lijkt opgelost.

Reputatie 7
Badge +15

@Patricia72 Goed om te horen dat het opgelost lijkt. Mocht je toch nog vragen hebben dat hoor ik het graag.Â