Beantwoord

Wifi valt sinds een maand plotseling weg

  • 21 July 2021
  • 8 reacties
  • 108 keer bekeken

Badge

Sinds een maand valt het wifi signaal constant weg. Wanneer ik de stekker uit het modem trek gaat het 1 dag goed, en daarna begint het weer. Hiervoor uberhaupt geen probleem gehad, is echt iets van de afgelopen maand. 

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 July 2021, 17:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Ik heb sinds een maand of 2 hetzelfde probleem. Jaren alles prima geweest maar nu pet

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Miranda de Haan en @HeMa, wat rot dit! Het gaat bij jullie allebei echt om de Wifi of ook om de bekabelde verbinding? In dat eerste geval adviseer ik de Wifi Manager te doorlopen en ons topic voor oplossingen bij trage en wegvallende wifi eens door te lezen. Dan ben ik benieuwd of het daarmee ook beter wordt. 

 

Mochten jullie dit ook bekabeld merken, dan ben ik benieuwd welke Experia Box jullie hebben, wat daarop aangesloten zit en op welke momenten jullie dit merken. 

Alles al diverse malen geprobeerd niets helpt. Tv is bekabeld als ik internet op de tv gebruikt valt dat na een aantal minuten ook weg. Voor al het overige op detv geen problemen

Badge

Het gaat bij mij om de wifi, ik maak geen gebruik van de bekabelde verbinding. Ik heb de volledige wifi manager doorgelopen, maar dit lost het probleem niet op. Soms valt hij 10x achter elkaar weg, dan doet hij het 2 uren, dan valt hij weer weg. Nogmaals, hiervoor heb ik de problemen nooit gehad, dit is nu sinds een maand. Ik heb een Experia Box v10

Reputatie 7
Badge +30

Zouden jullie beiden je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Dan wil ik toch eens meekijken. 

 

@HeMa welke Experia Box heb je? En heb je de tv rechtstreeks bekabeld aangesloten op de Experia Box? Of zit daar nog een switch o.i.d. tussen? Merk je ook problemen als je met laptops/mobiele telefoons verbind met internet/wifi?

 

@Miranda de Haan goed dat je de Wifi Manager hebt doorlopen! Jammer dat hij weg blijft vallen. Heb je de mogelijkheid om het bekabeld te testen? En merk je ook iets aan de lampjes van de V10 op het moment dat jouw wifi verbinding wegvalt?

Badge

Sinds 2 dagen schijnt het probleem zichzelf opgelost te hebben, hij is de hele tijd niet weggevallen. Mocht het probleem zich opnieuw voordoen, dan neem ik opnieuw even contact op.

Reputatie 7
Badge +30

Helemaal goed!

Badge

Hallo @Marcia_ ,

sinds gisteren valt de verbinding weer de hele tijd weg. Ik adres en klantnummer toegevoegd aan mijn profiel.