Beantwoord

wifi valt steeds weg

  • 10 June 2019
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Onze wifi vanuit nu gedurende twee uur af en aan uit.
We hebben al de modem gereset en ook al twee keer de stekker uit het glasvezelmodem gehaald.
Dit heeft steeds maar heel even resultaat.
We maken verder geen gebruik van bedraad internet of van draadloze kastjes voor de tv, omdat we tv via de Chromecast kijken.
We hebben de experia v9.
icon

Beste antwoord door Tycha 10 June 2019, 22:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Cchantall

Probeer eens de wifi tuner https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/flow
Thanks! Ga ik morgen eens proberen.

Gelukkig hebben we ook 4G, we kunnen nu alleen geen tv kijken, omdat dat via de Chromecast gaat.

Groetjes Chantal
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Cchantall, Welkom hier! Welk advies is er uit de WiFi tuner gekomen? Heb je hier nog iets aan gehad? Anders horen we het graag van je 🙂

Reageer