Vraag

Wifi valt steeds weg (bij elk apparaat)

  • 16 October 2019
  • 4 reacties
  • 180 keer bekeken

Hallo,

Sinds een week valt de wifi steeds uit. Dit geldt voor elk apparaat en er is ook geen verband tussen IOS of Android. Ik heb een Experia V10 en een Wifi-versterker van KPN. Bekabeld internet werkt wel.

Ik heb de V10 al vaak gereset maar dat maakt dus niets uit. Wat te doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Welkom @RachelMaud, wat een irritante storing :slight_frown: Welke WiFi versterker gebruik je precies? Kun je jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel[/url]? Dan kan ik de verbinding en instellingen vanuit hier controleren.

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @RachelMaud, heb je hier nog hulp bij nodig? Dan hoor ik graag van je :slight_smile:

Hoi Joran, de wifiversterker heet Arcadyan en ik heb hem gekocht in een KPNwinkel.

Ik ga nu mijn klantgegevens toevoegen aan mijn profiel. Fijn als je de verbindingen wilt controleren, bedankt vast.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Rachel! Joran is afwezig dus ik neem dit over. Ik zie in je verbinding an sich niets raars. Is er iets veranderd rond het moment dat de problemen begonnen? Had je hier ook al last van voor je de wifiversterker in gebruik had?