We hebben ongeveer 10 apparaten gekoppeld met WIFI (mobiele telefoons, laptops, apple-tv, ..).
Als de WIFI verbinding verbroken is op sommige apparaten, dan kan hij nog steeds bestaan voor andere apparaten (maar dan wel heel slecht).
Het is dan onmogelijk om opnieuw te verbinden; zelfs als je met je apparaat naast de experia box staat.
De apparaten zien het wifi station wel en het heeft een sterk signaal (3 bolletjes), maar koppelen is onmogelijk.
Televiesie en bedraad internet doen het dan nog gewoon, dus ligt niet aan de kabelverbinding. Als de wifi het doet, dan is de snelheid prima. Ik heb speedtests uitgevoerd en die zijn dik in orde.
De enige remedie is het resetten van de experiabox; dan doet ie het weer een tijdje.
Zeer irritant. Ik werk regelmatig thuis en kan zomaar middenin een conference call verbroken worden.
Ik heb al een aantal keren het kanaal gewijzigd, maar dat mag ook niet baten.
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel