Wifi valt steeds weg ondanks Wifi Manager en reset

  • 25 September 2022
  • 28 reacties
  • 228 keer bekeken

Beste

 

Tijdens de verbouwing van mijn keuken moest de stroom er regelmatig af. Sindsdien doet mij WiFi het onwijs slecht. 5 streepjes WiFi dat we. Maar steeds valt het internet eraf. Super irritant. 
Alles al geprobeerd. WiFi manager, stroom eraf. Harde reset. Niets helpt. Dan wil ik graag contact met KPN. Maar dat is volgens mij onmogelijk. Je wordt steeds teruggestuurd naar de WiFi manager. 
 

help!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 7

Je zei naar aanleiding van zijn vragen ook dat je op zolder ging testen, dat bedoelde ik meer eigenlijk 😉

Ik heb de experia van zolder naar beneden gehaald. (Die was constant goed). Sindsdien lijkt het erop dat m’n WiFi niet meer wegvalt. In ieder geval niet na een paar seconde.

mij ben nog niet geheel overtuigd, maar ik denk er wel even mee vooruit te kunnen. 
 

Maar als het goed blijft.. dan bedankt voor jullie beide oplossingen🙌🏻🙌🏻  Erg fijn dat er mensen meedenken. 
 

vr. Gr. 
 

Erik-Jan

Reputatie 7

Dat is goed nieuws! Ik duim ook dat het zo goed blijft werken. 

Als het toch wegvalt of als we iets anders voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.