Beantwoord

WiFi valt uit op mijn nieuwe laptop

  • 21 October 2019
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

Heb zins kort er een nieuwe laptop bij. Een Lenovo Yoga 530. Het probleem is dat de wifi regelmatig wegvalt. soms een half uur niet, dat weer 3 x in 5 minuten. Zou het probleem met een wifi versterker opgelost zijn?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 24 October 2019, 12:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Ron.T , welk merk en type modem heb je?

Als je een dualband modem hebt, geef dan de 2.4- en de 5.0 band eens verschillende namen.

Ondersteunt je modem wel de 5.0 band 802.11 AC?

 

Experia Box v10A,  draaien er misschien teveel Apparaten mee? Mijn laptop, een Acer chromebook, 2 tablets en twee telefoons. maar ik heb alleen met mijn laptop de problemen.

Reputatie 7
Badge +24

Misschien zijn er nieuwe netwerkdrivers voor die laptop beschikbaar?

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Ron.T, van harte welkom hier op ons forum! Wat gek dat je alleen problemen met WiFi hebt op je nieuwe laptop. Goed dat je het hier laat weten, we helpen je graag op weg om dit op te lossen.

We hebben gelukkig veel behulpzame mede-forum-gebruikers :slight_smile: Ik zie dat JanD en Nick83 je al een paar goede tips gegeven hebben! Heb je de mogelijkheid al gehad om ze uit te proberen? De netwerkdrivers voor je laptop kan je meestal via de fabrikant, in dit geval Lenovo, opzoeken. Aangezien het goed werkt op de andere apparaten, helpt het vaak wel om de drivers te updaten.

Laat je ons weten of het is gelukt?