Sinds de laatste storing in Houten valt wifi regelmatig uit.
Na het opnieuw opstarten werkt het weer maar ineens is de verbinding weer weg
Bedraad en TV werken dan wel
Kan iemand mij helpen dit op de lossen ?
Ik heb de ZXHN-H368N Experiabox V9
Admin: onderwerp aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
Beste antwoord door wjb
Het kanaal van jouw wifi staat dus op automatisch en dat is dus vragen om moeilijkheden als je mobiele apparaten hebt die van Amerikaanse makelij zijn zoals jullie iPhones en iPad. Die Amerikanen hebben nog steeds niet begrepen dat, als je apparaten voor de Europese markt maakt, je er dan ook voor zorgt dat zo'n apparaat overweg kan met de Europese standaarden. Helaas, die Amerikanen zijn eigenwijs en daarmee ondersteunen die iPhones en iPads nog steeds kanaal 12 en 13 niet.
Als jij het wifi kanaal dus op automatisch hebt staan dan betekent dat vroeg of laat dat de Experia Box kanaal 12 of 13 zal kiezen omdat die kanalen waarschijnlijk ook nog eens het minst gebruikt worden in jouw omgeving en daarmee dus het minste last hebben van andere wifi zenders. Bij jouw buren zitten vast en zeker meer bezitters van Amerikaanse apparatuur die daardoor kanaal 12 en 13 dus mijden. Deze kanalen zijn dus relatief rustig en dus zullen ze snel als best mogelijk kanaal geselecteerd worden door de Experia Box.
Maar helaas, kanaal 12 of 13 betekent dus ook geen verbinding met iPhones en iPads.
Kies dus een ander kanaal, probleem verholpen.
Bekijk origineel
Als jij het wifi kanaal dus op automatisch hebt staan dan betekent dat vroeg of laat dat de Experia Box kanaal 12 of 13 zal kiezen omdat die kanalen waarschijnlijk ook nog eens het minst gebruikt worden in jouw omgeving en daarmee dus het minste last hebben van andere wifi zenders. Bij jouw buren zitten vast en zeker meer bezitters van Amerikaanse apparatuur die daardoor kanaal 12 en 13 dus mijden. Deze kanalen zijn dus relatief rustig en dus zullen ze snel als best mogelijk kanaal geselecteerd worden door de Experia Box.
Maar helaas, kanaal 12 of 13 betekent dus ook geen verbinding met iPhones en iPads.
Kies dus een ander kanaal, probleem verholpen.