Beantwoord

WiFi valt weg

  • 16 October 2019
  • 5 reacties
  • 52 keer bekeken

Volgens mij moeten we een nieuwe router hebven

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 19 October 2019, 17:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Wat is het probleem? Ik neem aan dat je de experiabox bedoelt. Welke experiabox heb je nu?

Internet valt steeds weg

Als je de router van het stroom afhaalt en opnieuw opstart is het weer goed voor 15 min

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u glasvezel?

Reputatie 7
Badge +24

Dag Dave, welkom op het forum. 

Ook in ben benieuwd naar welke Experiabox je nu hebt. Valt WiFi op alle apparaten weg? Blijft op dat moment televisie wel werken? (als je dit bij ons afneemt). Hoe branden de lampjes op de Experiabox op het moment dat internet wegvalt?

Zou je ook je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik hoor graan van je.Â