Beantwoord

Wifi valt weg of is traag met de V10

  • 17 October 2021
  • 6 reacties
  • 49 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen, ‘'

Wij ondervinden veel problemen met Wifi netwerk.

regelmatig valt deze uit, of zijn niet alle websites op de laptop te zien, en dien dat een netwerk controle uit te voeren. Dit helpt ook niet.

Onze type Experia box V10 is dan ook het probleem, want als een hotspot aanmaak van zakelijke laptop is alles wel op te halen van internet. (zakelijke laptop heeft eigen simkaart)

 

Hoor graag wat we aan kunnen doen, en we hebben geen Wifi versterkers in huis.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 October 2021, 12:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @MichelVeen , heb je een glas- of een koperverbinding?

Indien glas, haal dan de glasmodem eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart weer. Geef daarna de V10 eens een fabrieks-reset.

Indien koper geef de V10 eens een fabrieks-reset.

Geeft dat verbetering?

Zo ja, opgelost.

Zo nee, doe de wifimanager eens via de thuisapp op je tablet/mobiel.

 

Reputatie 1

Opgelost voor nu hahahahhaha

 

Maar hoe kan ik beschikken over de Wifi manager? oid

Badge +19

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm

Reputatie 1

top, en bedankt 

Reputatie 1

Maar gezien dat Netflix het niet doet, krijgen we dan ook korting? en of geld terug.

Want dat lees ik nergens.

Badge +19

Netflix het niet doet??? Waarom niet?? Welk type ontvanger heb je?