Wifi valt weg sinds aansluiten nieuw apparaat

  • 19 October 2021
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Sinds kort hebben we een nieuw apparaat gekocht voor de tv die werkt op wifi (Niet van KPN). Sinds dit apparaat is aangesloten valt de wifi af en toe weg, het wifi icoon wordt dan nog wel weergegeven en alle lampjes branden dan ook nog maar het werkt verder niet meer, op mijn computer krijg ik dan de melding dat er iets is met de breedband verbinding. Hierdoor heb ik vandaag de wifi manager geprobeerd van KPN om te kijken of dit misschien help. Hieruit kwam het volgende: “ De wifi wekt correct, maar je verbinding thuis is geblokkeerd. “ wanneer ik verder ga om dit op te lossen kom ik echter op een lege pagina uit. 

Wat betekend deze blokkade? Kan dit probleem inderdaad ontstaan zijn door overbelasting? Hoe los ik dit op?

Bij voorbaat dank

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid en verplaatst naar het juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @Liesjes10, welkom bij ons op het forum. De Wifi Manager is gemaakt op te helpen met het Wifi netwerk op KPN apparatuur. Je zegt dat het niet van KPN is, bedoelde je daar de Wifi verbinding mee, of het nieuwe apparaat? Kan je er meer over vertellen, zodat we met je mee kunnen denken?

Hallo @Jasper ik bedoelde hier mee dat het apparaat van de tv niet van kpn is. Onze modem, wifi internet etc is allemaal van KPN. De informatie van het tv apparaat is misschien een beetje overbodig in deze vraag. Ik voeg me namelijk meer af of dit extra verbruik van wifi voor deze problemen kan zorgen en hoe deze opgelost kunnen worden.

Reputatie 7

Ah, op die fiets. Wat gebeurt er dan als je dat apparaat niet aangesloten hebt, werkt de Wifi dan wel weer goed? Het kan zijn dat iets in dat apparaat voor een storing zorgt. Hoe dat opgelost kan worden is een goede vraag, het is nog niet duidelijk wat voor apparaat het is en wat het met de Wifi doet.