Beantwoord

Wifi van V10 gebruiken terwijl experia wifi aan zijn gesloten en ip adressen vastzetten

  • 21 January 2020
  • 4 reacties
  • 39 keer bekeken

Badge

Bij gebruik experia wifi zwarte kastje Arcaduan .

Gaat wifi in de v10 uit .

Is er mogelijkheid om de wifi van de v10  ook aan te zetten.

En ik heb 2 experia wifi kastjes ip adres vast gezet dus geen dhcp .

Heb 2 ip adressen 192.168.2.15 en 192.168.2.25 de maar het gekke is roep 15 aan geen probleem.

maar wil ik naar 192.168.2.25 dan komt meteen 192.168.2.15 weer in beeld.

is dit een bekend probleem.       

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 21 January 2020, 11:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @pd0lkn zendamateur,

Als je 2 Experia Wifi aan hebt gesloten op een V10, nemen die de wifi functie van de V10 over en wordt die functie uitgeschakeld. Het is niet mogelijk om óók de wifi van de V10 te gebruiken dan. 

Mag ik vragen waarom je er voor hebt gekozen om de ip adressen vast te zetten?:slight_smile:  Als je er 2 in hebt gesteld, is er altijd 1 ‘de baas’ en zal je via de andere, weer bij die ene uitkomen. Ik ben dus benieuwd naar wat je doel hiervan precies is en waarom je er hinder van ondervind dat het nu werkt zoals het werkt?

Badge

Ok bedankt.

Begrepen ik dacht dat ik ze appart kon benaderen vandaar de vaste ip adressen.  

Reputatie 7
Badge +20

Dat is niet mogelijk helaas. Maar graag gedaan, ik ben blij dat ik je hier meer duidelijkheid over heb kunnen verschaffen!

Badge

Thanks