Beantwoord

WiFi verbeteren door netwerknaam te splitsen

  • 3 July 2019
  • 7 reacties
  • 274 keer bekeken

@Nadia Zou je de status kunnen laten weten?

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt, afgesplitst van topic
icon

Beste antwoord door Nadia 5 July 2019, 09:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hallo @Pedrooo, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier op inhaakt. Jouw netwerkinstellingen via de Servicetool wifi naam & wachtwoord wijzigen laten onthouden, door een registratie op motive, is niet mogelijk wanneer er een KPN Experia WiFi tussen zit. Je zou dit kunnen omzeilen door even de Experia WiFi er tussenuit te halen en rechtstreeks te verbinden met de Experiabox. Als je nog vragen hebt, laat het weten.
Hallo @Pedrooo, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier op inhaakt. Jouw netwerkinstellingen via de Servicetool wifi naam & wachtwoord wijzigen laten onthouden, door een registratie op motive, is niet mogelijk wanneer er een KPN Experia WiFi tussen zit. Je zou dit kunnen omzeilen door even de Experia WiFi er tussenuit te halen en rechtstreeks te verbinden met de Experiabox. Als je nog vragen hebt, laat het weten.

Ok, vanavond gaat de Experia WiFi unplugged. Ik laat de uitkomst weten.
@Nadia

zie hier het resultaat, in eerste instantie lijkt hij verder te gaan, maar toch deze melding...
Reputatie 7
De V10a wordt volgens mij ook nog niet ondersteund door de KPN servicetool.
@Nadia heb je daarover meer informatie. Zit hier met 5 kids en wifi dat telkens wegvalt. HELP. Wil graag de ssid van de 2.4 en 5 splitsen en kijken of dat verbetering geeft.

Op verschillende momenten van de dag valt de internetverbinding weg. De router uit en aan zetten verhelpt dat weer. Beetje irritant.

Dank je!
Reputatie 7
Badge +11
In dit topic staat info zie de laatste berichten https://forum.kpn.com/internet-9/splitsen-ssid-2-4ghz-en-5ghz-in-de-v10a-461871
Reputatie 7
Hey @Pedrooo, ik heb een eigen topic voor je vraag aangemaakt. Super irritant dat WiFi niet werkt. Het is sinds enige tijd mogelijk om met de V10a de Servicetool te gebruiken. Raar dat je een foutmelding krijgt. De Experia WiFi('s) zijn er wel tussenuit? Misschien als je het opnieuw probeert dat het dan lukt.

Bedankt voor het delen, @Tycha! Een soortgelijke case. Splitsen van Kijk daarbij even naar deze tip die in het topic wordt gegeven. Misschien helpt het ook bij jou 🙂

Reageer